Separera namn med ett kommatecken.
Brukar kika in här emellanåt; Android App Sales and Android Game Sales in the Google Play Store
Viktigt är även att titta när modellen lanserades, hur länge ger de uppdateringar. Står det inte någonstans, hur länge får de gamla enheterna...
In du vet vad paketet heter kanske det finns på apkmirror?
Härligt, dags att jobba på riktigt i morrn då ;-)
Ping @iterva
De skulle kunna vända på det hela och erbjuda särbo-abonnemang :-) Nej men jag tror att deras frisurf när de firade var något form av ett test...
Nu när Intel skrotar Pentium och celeron under nästa år känns denna rätt passande ;-) [MEDIA] View:...
Glassen höjde de väl redan i början av sommaren?
Satt och valde mellan dessa och Mälaren energi senast igår. Valet för mig hamnade på Mälaren då Karlskoga saknar helt omdömen på t.ex Trustpilot,...
Ping @R3b0rn Du har kanske kvar din kontakt?
Kontakta Aftonbladet och hänvisa även till denna tråden. Då borde det bli lite fart på Samsung kan man tycka?
Sparar och sparar kan man diskutera men när ugnen används till maten så väntar ett par bröd på jäsning som får ta plats efter maten för att nyttja...
Det har varit mycket turbulent kring art style, personligen är det äventyret och de fantastiska dialogerna jag längtar efter. Skulle tro att det...
Ååååå bara fem dagar kvar nu <3 Return to Monkey Island | Coming September 19
Storuman redovisar tyvärr endast per månad. Notera att priserna är utan energiskatten. Historiska priser för kunder med Elmix avtal - Storuman Energi
Wipers 12% Bra torkare till bra priser. Torkarblad handlar du enkelt på wipers.se
Finns endast ett val bland de som slåss för nätneutralitet,mot övervakning och loggning. Givetvis Bahnhof, rekommenderar deras nyheter för att...
Gjorde min plikt för någon timme sen, fick köa runt en timme så en hel del förtidsröstar känns det som.
Omg, villhöver så in i bomben!!!! Tiny Combat Arena | MicroProse
Då släpper vi politiken i tråden och håller oss till ämnet, elpriserna.
Kanske är lugnast på valdagen ändå :-\
Känns som en rätt usel lösning, kan man inte betala den första så bygger nästa räkning endast på skulden ännu mer. Dessa tillfälliga snabba...
Lovar dig att du önskar en telefon som ger bra bilder 99/100 nu när du ska få tillökning. Min Huawei P10 gick riktigt varm då det var första...
Stendöd
Innan betalningen blev klar i terminalen, notiser osv kom direkt efter som i sPay så ingen skillnad där.
Pratade med MälarEnergi om hur de ser på sin elfond hur priset kommer röra sig där. Det kommer att gå upp men inte i samma utsträckning som det...
Gick tillbaks till Wallet idag efter att ha använt Samsung Pay i snart fyra år. Gjort en betalning idag men upplever att betalningen tog något...
Ptja, Ryssland här väl ännu inte erkänt invationen som ett Krig vilket då gör att de inte kan avbryta det avtal man sitter på :-) Bara en tanke.
Tyvärr ligger även jag kvar med Authy just pga de olika plattformarna. Att köra allt i Bitwarden skulle även jag undvika då jag använder Authy...
Har man tillgång till en Arch-baserad dist och kör något annat på någon anna burk så kan detta vara användbart. Sägs fungera väldigt väl. Convert...
Har testat men då jag är en "vanlig" användare har jag personligen inte någon användning av samtliga verktyg som inkluderas. Vad är din tanke med...
Widgetify - gör om en hemsida eller del av hemsida till en widget. Perfekt för t.ex elpris osv. Exempel; Hur sparar du på elen?...
Fick tips att köra denna; https://play.google.com/store/apps/details?id=com.binarysmith.webclipwidget.ad Ping @bernard Edit, bild. [ATTACH]
Mycket utanför forumet, men han är här :-)
Jag har för mig att jag såg på ica för någon dag sen men kan som sagt ha sett fel.
Du kan inte lägg till ditt kort tillfälligt och göra köpet på sonens konto och därfter plocka bort kortet igen? Alternativt kan kanske vara att...
Vad jag läst ska du först installera tilläget, logga in i appen och däefter starta outlook. Jag hade börjat med att avinstallera outlook och...
Jag antar att du behöver skaffa dig någon form av extern dac för att kunna driva de tyngre hörlurarna då 3,5" porten inte kan leverera...
Hej och välkommen till Swedroid :-) Kan detta vara till hjälp? Restoring missing purchased watch faces - Samsung Community
Det och namnföljden låter kanske bättre i en viss ordning. Mitt tilltalsnamn är andra i följden, för mina barn och fru har alla det tredje som...