Separera namn med ett kommatecken.
Medhåll :-)
S6 med fw 3.5.8_2516. Möblerna den kör under är vita.
Kan bekräfta att samma uppdatering trillade in på sonens telefon.
Udda min s6 går under där det är 9,8 cm.
Exakt så
Kom på en funktion som jag önskar ska komma, att kunna synkronisera volymen på de enhet som ingår i en grupp. Kommer på mig själv att jag gått in...
Tappade tre dagar pga lite strul från Googles sida vid köp av cyberpunk 2077. Men iaf la ordern igår på Stadia Premiere Edition och väntas...
Tack, har helt tappat bort den sidan.
Någon mer som endast har sos? Frun fick för en stund sen, äldsta sonen fungerar allt som vanligt.
Mina pengar kom tillbaka efter några få minuter. De är endast reserverade så de bör vara tillbaka ganska snart. Haha jag med *skrattar*
Ge det några minuter så annulleras ordern automatiskt och sen fungerar koden igen. Min order gick precis igenom igen. Med rätt antal denna gången,...
Fick med precis koden, går in och lägger beställningen. Passa på min kundvagn låg det tre!!! Stycken Stadia paket. Så de drog en fin summa på över...
Mina kvitton säger inte heller något om erbjudandet, endast när jag precis lagt ordern enligt bilden ovan.
@tekken Fick ni inte detta när ni köpte spelet? [ATTACH]
När du köpte spelet på Stadia, fixk du inte en bekräftelse på skärmen att du ingick i kampanjen?
Om jag inte missförstått frågan så svar ja. Bitwarden Authenticator (TOTP) | Bitwarden Help & Support
Fler ögon på koden vilket i teorin bör hitta buggar och säkerhetshål och kan då täppa igen dessa snabbare. Förövrigt rekommenderar bli säkerpodden...
Enligt de svenska villkoren gäller det till och med den 18/12 för oss i Sverige. Så bör vara lugnt för oss alla.
På telefonen är det viktigt att du valt redigera (pennan nere till höger) men antar du gjort det?
Här med, först ett kvitto på förbokningen den 9e och igår ett till kvitto. Ser det andra som en bekräftelse att man nu är med i processen att få...
Tänkte avsätta en tråd för oss "stackare" som kör Stadia på Linux. Tips, erfarenheter, problem och fungerande konfigurationer. Kan kort nämna att...
[MEDIA] View: https://open.spotify.com/track/2IyNowdKHvhMgvPSwmE4t7?si=NesJTbGjT4W7QzmagV0SRw
Lirat en knapp timme på laptopen med ps4 kontrollen och det har fungerat väldigt bra så här långt.
Blev ett köp för mig med av cyberpunk. Testade lite destiny innan för att få en känsla hur Stadia skulle flyta, överlag väldigt bra och inte...
Jahopp Cyberpunk 2077 på Stadia föreställt. Bara vänta in kontroll och CC ultra nu då.
Ja det låter väl klokt :-D Ett nytt chassi är bra mycket billigare än att tumma på prestandan *skrattar*
Medhåll, Tyskland, England och även USA är betydligt snabbare i hanteringen enligt min erfarenhet med.
Är det bara jag som tycker att hanteringstiden är aningen lång innan de väl får iväg beställningen? Beställt tidigt på söndagen och får nu för...
Fram med vinkelslipen och öppna upp lite i lådan ;-)
Woho mina badhanddukar är skickade. Trodde jag absolut inte med tanke på att den ena ordern med annan färg blev avbruten.
Upptäckte precis att man äntligen kan använda Googles svepgester till tredjeparts launchers. Testat och fungerar utmärkt med Niagara Launcher....
Är det ett billån bundet till bilen eller har du tagit ett helt vanligt blancolån? Om det sista så har du kvar lånet i annat fall följer skulden...
Donerar helt burken till en trött gammal mod? :-P
Samma här, har dock en beställning i annan färg som ännu inte är avbokad. Återstår att se.
Min fungerade så nog lugnt :-)
Bha, helt glömt av att Tool-skivan innehöll batteri! Dags att ladda och hoppas den fungerar efter det. Ping @Psicosis
Inte koll hur bra blokada är idag men fungerade väldigt bra för ett par år sen. Blokada - the best ad blocker for Android and iOS, free and open...
Passade på att se de tre första avsnitten av Warrior. En serie baserad på Bruce Lee's texter/manuskript. Producerad bla av hans dotter Shannon...
Gällande notiser kommer det att stödjas via webbläsaren när vi tagit och uppdaterat plattformen.
Ping @Psicosis