Separera namn med ett kommatecken.
Inte min det är hemma hos ett par vänner. Kan försöka ta reda på det för jag vill nog tusan ha en själv [emoji90]
Du kan få slicka på gallret när jag grillat klart [emoji4]
Blir klassisk pepparbiff ikväll. Men grillat denna gång [emoji14]
Tänkte utvärdera en månad och se om det känns värt det.
Ljudkvalitén spöar Spotify lätt. Inte lika stort utbud på musik dock. Men själva appen känns bättre i operation pga mycket lenare skroll.
Signade upp i Androidappen. Profit [emoji106]
TIDAL HIFI 279kr per månad om jag signar upp på min iPhone i appen. 199kr för samma tjänst i Androidappen.
Nix. Helt oskyddat.
Jag upplever att iPhones har en sämre oleofobisk beläggning än de flesta andra telefoner? Tycker det börjar slitas bort på bara några månader det...
Fixade åt dig bubben :* Beef Jerky ftw btw fan vad jag älskart!
Naww för mycket nubbe för bubbe <3
Han hittar nog dem själv i så fall ska du se vi lider ju av samma tillstånd [emoji6]
Fått ett bra skärmexemplar? Många 7'or som jag ser i butik verkar ha lite ljusare vänstersida.
Nope :D
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=IHWvndl5es0
På't bara like a MF!
Skål på er. [IMG]
De har ju dessutom fuskat i benchmarks. https://www.xda-developers.com/oneplus-5-benchmark-cheating-reviews/
Jävlar vad likt original LG-batteriet är som jag köpte häromdagen. Finns väldigt små minimala skillnader i trycket på sina ställen som avviker och...
Åts på jobbet idag på frukosten [emoji14]
Damn straight [emoji109]
Blir en jävla massa Polly.
Från att min iPhone drog 1% i timmen på standby så förlorade den inatt 0% medans jag sov. Life's good (without LG). Lätt en tvådagarstelefon nu. 3...
Mjukvaran ser ut att ha gjort ett mycket bra jobb. Inte ens runt öronen ser man något uppenbart.
Attans. Är verkligen inte överens med den ändringen.
Har de ändrat något med notifikationer mot beta 1? Fortfarande bilden på låsskärmen som visas?
Fan vad tråkigt [emoji52]
Solat much? [emoji23]
[emoji74][emoji226]☠️
[emoji106][emoji74]
Välkommen till klubben @220volt nu är jag galet nöjd med min igen då batteritiden minst fördubblats sedan jag bytte batteriet.
Ajfan. Käftvärk är bland de värsta typerna av värk. Hoppas det ordnar sig.
Tramadol plus Citodon ja jävlar ja inte konstigt du slocknade! Fått utskrivet Citodon 1 gång. De funkar inte alls på mig. Jag tillhör tydligen de...
Bara att amputera [emoji380]
Den är mycket mer prisvärd ja.
Tables ftw [emoji28]
Ja jäklar vilken skillnad på batteritiden @DuVetRobert kan säga dig att slitaget var bra mycket mer än 20% vid real world usage. Känns som...
Yes. Inga märken alls från servicen och batteriet verkar bra mycket stabilare nu. Före och efter bild. [IMG] [IMG]
Fått tillbaka min iPhone [emoji7]