Separera namn med ett kommatecken.
Inte vad jag vet
Då har den inte stöd för Hitta nätverket
Samsung har valt att ha skärmdumpar och kamera bilder i samma mapp, så Google Fotos kan inte skilja på dessa tyvärr
Japp, dock så hade Tele2 knappt mottagning
Jag tycker det alltid vara mörkgrått. Edit: Fast inte så här grått som nu.
Fast vad andra sagt i denna tråd så går det inte att inte använda Apples tangentbord om du skriver in lösenord, vilket var det jag skrev från början
Nu var mer det riktat mot att @Karlekskrigaren sa att han inte använde Apples tangentbord alls.
haha, det var ju kul!
Vad jag vet måste man använda Apples tangentbord när man skriver in lösenord eller har de ändrat det nu?
Huh? Vad nu?
Jo då. Om man använder Google Messages. Detta är Facebook Messages som det pratas om
Fick en varning när jag öppnade appen idag, men kan ändå använda den än[ATTACH]
[ATTACH] Blir rolig vecka o jobba ute i
Finns ingen inställning för det
Ah, underbart. Enligt YR 30 grader på onsdag och jag ska först på utflykt med enheten och sedan vara ute under eftermiddagen
Ja det stämmer, men till skillnad från iOS så går denna funktion att stänga av om man inte vill att det ska vara så utan vill ha som det varit innan
Och på svenska EU anklagar Apple för brott mot DMA
Dessa taggar använder bluetooth så ja, det måste vara på. Bluetooth drar väldigt lite på batteriet. Jag har min på 24/7, dock så har jag både...
Då ligger vi på lånad tid. Än så länge fungerar Google Podcast, men hur länge till?
Billigt :P
Absolut
Det har dock tyvärr hänt här på forumet
Du har platstjänster aktiva?
Har med hur många användare som företaget har bland annat "Criteria relating to the place of the company in controlling access of other businesses...
Den finns på min G54
Du har vissa inställningar här som inte finns på min G54. Jag har inte "Användning av appar i bakgrunden" samt "Förbättra batteriet vid...
Kommer den verkligen tillbaka? Vad jag förstod så är den tyvärr borta pga att få använde den funktionen. Jag använde den funktionen så är också...
Det har med att vi användare ska få välja själv vad man vill använda och inte vara tvingad till att använda en sak, som det är mycket på iOS
Jag håller med dig. Här känns det som om Apple inte vill uppfylla kraven som EU har
Finns inte hos mig heller Verkar nog inte finnas hos Android
Plats: Solsidan, Saltsjöbaden Operatör: Tele2 5G hastighetsbegränsning 100 mbit/s Telefon: Nokia G42 [ATTACH]
Nope, inte vad jag vet
De är visserligen inte med i EU, men EES. Vissa regler gäller även i EES, så som roamingavgifterna.
I mailet står det att det kommer aktiveras med platser med hög trafik. Du får också en notis om det. När jag nu skaffade en billigare Nokia...
Vilken hårdvara menade jag totalt, inte en specifik modell. Alltså 5G batteriförbrukning hos en Samsung S23U är inte lika som t.ex en Pixel telefon
Jag har aldrig använt profiler i stock Android. Vet inte ens hur det fungerar. Nu syftade jag på en installation från Play Store och sedan bara...
Det är ju upp till företaget du handlar från. Kolla deras villkor Hos CDON står det följande i deras allmänna villkor: "Om Varan säljs av en...
Ej testat så kan inte kommentera det
Det går inte längre att ha 2 aktiveringar på samma enhet, gick förut men togs bort tror det var förra året
Ja precis. Det gör du ju dock inte när du använder Bank-ID, jag pratade om bank-id delen inte postdelen