Separera namn med ett kommatecken.
Inget hos mig än, men det rullar väl, som vanligt, ut i omgångar
Storlek troligtvis 32 eller 42 tum. Pristaket vet jag inte helt då jag inte kan mycket alls, så vet inte riktigt vad som är rimligt att behöva...
Någon här som är bra på TV-skärmar? Kanske ska skaffa en TV om några månader. Vad för budget behöver man lägga för att få en ok skärm? Behöver...
Trevligt, du har inte en skärmbild på notisen?
Inte vad jag kan minnas
Det har varit en del strul med den appen och jag tror det är mer appens fel än telefonen. För mig fungerar dock den appen som den ska för...
Ok. Det är bättre att skriva Facebook Messenger. För jag trodde du pratade om Googles messages app först och det är enkelt att blanda ihop dessa 2
Med Messenger, menar du Facebook eller appen som hanterar RCS/SMS?
Inte riktigt när jag sett det eller vill låsa upp en iPhone. Då har det tagit några sekunder minst, innan jag kan få ange pin-koden.
Ja, om den kan identifiera dig direkt. Om man inte är rätt person, eller att den försöker känna av dig, så står det bara "Face ID" ett bra tag...
Windows 11 24H2 har släppts till Release Preview kanalen. "Windows 11, version 24H2* includes a range of new features such as the HDR background...
Den lilla tid jag använt fingeravtryck och en Samsung telefon fungerade det rätt så bra. Inte lika bra som kapacitiv men helt ok ändå. Använder...
Farming Simulator 22 gratis på Epic Store fram tills 30 Maj https://store.epicgames.com/en-US/p/farming-simulator-22
Enligt Tele2s Facebook inlägg verkar 5G vara aktivt där https://fb.watch/seMRjIouIM/ "Tack för att ni gjorde premiären av vårt nya 5G-nät...
Läst/sett GSMArenas recension av 10 VI och tycker det är märkligt att skärmen ger rätt så mycket skiftningar när man vinkar skärmen. GSMArena var...
Tog min telefon typ närmare 3-4 timmar att laddas från 15% -> 100% med min laddare, men min laddare är en 1A laddare (använder inte den som...
G54 har långsammare laddning plus att jag laddar med en långsam laddare. Ja, det har Sony, och Sony har numera ännu mer inställningar för...
[ATTACH][ATTACH] Jösses! Det tog Motorola telefonen nästan 2 månader att lära sig min laddningsrutin. Första gången notisen kommer upp om att den...
På Android finns dessa inställningar [ATTACH] och då kan man välja att en enhet inte används för t.ex. telefonsamtal. Som exempel så har jag...
Går ej. Finns inte någon sån inställning på iOS vad jag sett
Ok. Läste detta idag på morgonen Tydlig Taylor Swift-effekt i mobilnätet "Under konserten laddades det upp 1092 gigabyte data" samt att de verkar...
Jupp, var så för mig också på A13, och har varit liknande för mig om jag minns rätt på en Lenovo platta. I GSam visas historiken som vanligt
Du var på Swift konserten hör jag :) Finns/fanns det 5G i arenan med Tele2?
Intressant, G54 har 1:a Mars. Och då har dessa släppts typ samtidigt om jag förstått rätt (alltså lansering av modellerna)
Stämmer, de verkar ha gått tillbaka till 100 mbit/s gräns...
Med AMOLED/OLED skärmar sparar man ström med dark mode. Hur mycket däremot vet jag inte
För mig är det så mycket skönare med mörk bakgrund än vit, särskilt när det är mörkt ute/runtomkring men jag kör med dark mode hela tiden. Förutom...
Ja, det är jag också så förundrad över, att man väljer Max. Finns ju mycket roligare saker att göra Det är 400:- på alla svenska kort mig...
Jag har testat med att stänga av auto ljusstyrkan men det blev ingen skillnad. Det är som om något triggar skärmen att köra på max, typ som SL...
Från igår: Plats: Lite utanför Stenhamra, Ekerö Operatör: Tele2 5G (hastighetsgräns 100 mbit/s men kom inte upp i det) Telefon: Motorola Moto G54...
Jag är så glad över att jag inte är pollenallergisk
Tänkte mer om de lyckats ange hela kortnumret och lagt till i någon sån tjänst men det verkar ju inte som det med tanke på det du skriver nu Ah....
Om köpen gjorts med en telefons "pay/wallet" funktion så behövs inte pinkod då man verifierar sig via telefonen. Annars ska pinkod krävas på köp...
Det vet man inte. Du kan vänta o se eller byta
Upptäck nu att det inte bara Instagram, så här ser det ut [MEDIA] Trodde det bara var i Instagram men för första gången fick jag hos Swedroid...
Storleksmässigt så är det nog iPhone 12/13 mini, finns inget i närheten på Android sidan tyvärr. Närmsta där är typ en Samsung Galaxy S23/24 och...
Jo, men kan man se hela innehållet i notisen, säg om den är på 4 rader?
Inte bara Samsung. Jag som kört vanilla Android i nästan alla år har inte heller kunnat se hela notisen, om den inte bara är 1 rad.
Det går mig veterligen inte. Inte ens i vanilla Android finns en sån funktion vad jag vet
@Leo83 kan du kanske hjälpa till här? Jag vet att jag ändrade den inställningen när jag hade en Samsung i typ någon vecka för 2 år sedan, kommer...