Separera namn med ett kommatecken.
Japp :) Tycker det är bortkastade pengar att hela tiden köpa det bästa. Iaf för mig :P
3570K 4 GHz 16 GB Corsair Vengeance 1600 Mhz (4x4) GTX 970 Gigabyte G1 Gaming 4GB (more like 3.5 + 0.5 värdelösa GB)
Tror min nuvarande uppsättning klarar sig ett tag till trots allt. :)
Samma här, jag spelar inte mycket heller nu. Har lagt uppgraderingsplanerna på is ett tag (annars hade jag nog köp skylake-paketet).
Köp en sån där g-sync, hehe. Kostar bara sisådär 7000. :)
Aah. Det blir nog kanonbra. :) Hehe. Ville ju köpa något så det passade bra ;) Köp en Moto 360 gen 2? ;)
https://www.netonnet.se/art/komponenter/harddisk/sata3a5tum/hgst-deskstar-nas-7200-rpm-3tb/227166.8991/ Kanon. :) Blir som en liten jul imorgon...
Vad tror du om den hårddisken jag köpte? Är det en stor skillnad på NAS-diskar och "vanliga" diskar annat än kanske firmwaren?
@keyser Köpte denna. Tog expressfrakt. :P https://www.netonnet.se/art/komponenter/harddisk/sata3a5tum/hgst-deskstar-nas-7200-rpm-3tb/227166.8991/
Funderar på att ta en bilsväng till närmsta netonnet i helgen och köpa denna, då:...
Jag ska ha en 2 TB-disk för lagring (spelfiler, bla.). Skulle alltså en HGST Deskstar funka trots att det är en NAS-disk?
Får bli att köpa en ny då. Aldrig mer Seagate, nu blir det en WD.
Jag kollade mina diskar med det programmet nyss och på min 2 TB-disk står det: Current pending sector count = 100 Uncorrectable sector count =...
Wat, jag har inga ungar. Vete sjutton vad ralzune rökt på ikväll, jag känner inte människan.
Lol. Ascii is here to stay!
@Ralzune I never left ;)
Lov. Haha, småttingar. ;) Den som ändå hade så mycket ledighet nu. :p
Sant :D
Aha grönt te. :)
Rice tea?
Aha
Måste man backa upp android ID nu för tiden?
Gillar du Miley Cyrus? Den knäppgöken tar showa loss till en helt ny nivå :p
Hon.
Sjukt överskattad.
Vi får se. :)
Nope. :)
Jag har ingen användning av dubbla sim, ett räcker bra.
Haha gutt :D
Det är ju ett plus iaf
Om sony lär sig göra rätt nån gång kanske de också blir relevanta igen :)
Precis :) Frågan är bara vad som kan tänkas komma och från vilka tillverkare. Nästa Nexus kommer väl framåt höstkanten?
Finns ju inga intressanta svensksålda telefoner med Snap 820. :)
Vet inte. Fortsätter nog med iPhone ett tag till ;)
Lyssnar väldigt sällan på ljud ut i hörlurar så det är ingen direkt prioritet alls. Bra batteritid är ju ett plus faktiskt och likaså byggkvalitet.
Vill nog bara ha snapdragon faktiskt. :)
P8 lockade inte det minsta faktiskt :p Egentligen inget med kirin, mediatek och alla andra kinesiska SoC'er om jag ska vara ärlig. EMUI lockar...
Huaweis P-modeller tilltalar mig inte det minsta. De enda från huawei som jag kan tänka mig är n6p eller Mate 8.
Nu har jag tappat intresset för en S7 iaf @220volt Läste att grafikdelen i exynos är markant sämre än den i snap 820 :p
Vet inte faktiskt. Vet inte vad jag missar :p Haha ;)