Separera namn med ett kommatecken.
Japp, den är ju 14 år nyare så ;)
Halvt. Ibland får den fnatt när man vill ha kall luft så börjar den spruta ut så varm luft som det bara går
Nepp, sen den 25 jan kör jag en riktig finbil ;) ordinarie chauffören på mitt skift är sjukskriven så jag får hoppa in. Kan alla turer så jag...
Japp ;)
Japp :)
En kaloribomb så här på frukosten ;) [IMG]
God morgon!
Inte jag heller. Denna påse kommer räcka flera veckor, haha.
Okej :) ICA här hade också bra pris på godis, typ 35 kr kilot eller vad det var. Köpte ganska nära 1 KG :)
Haha [emoji23]
Det tror jag. Jag har dock bara sett två eller tre beckfilmer (typ de första?) och är inget fan av filmserien. Jag har dock läst att Steinar...
Japp ;) Nä precis, får hoppas Spigen är bättre. ;) Kanon! Du gjorde det? ;) Japp, det blev en semla efter jobbet. Köpte ett paket på ICA...
Billigt! Köpte du ett kilo då? ;) Jag är snabb, vet du. ;) Känns som man blev lite lurad där egentligen. 249 kr var det verkligen inte värt!...
Najs :) Gratis är gott!
Får? :O
Det jag köpte var något Sandstrøm från Elgiganten och det verkar ganska värdelöst iom att beläggningen släppt redan. Det kostade 249 kr.
Gutt!
Baka egna? ;)
Japp, ungdomarna borde inse hur viktig skolan faktiskt är, istället för att bara "lalla igenom" som mer än hälften verkar göra. Som mitt...
@Leo83 något för dig? http://www.smartcritique.com/bluboo-to-launch-worlds-first-global-triple-sim-phone/
Härligt!
Åt du dig mätt på semlor? ;)
Jag hade gärna velat spola tillbaka tiden och välja om linje. Jag valde fordon och jobbar som lastbilschaufför men har tappat intresset totalt...
I don't get it.
"om"? Inget "om". Du BORDE ta tag i skolan, direkt. Inte vänta eller fundera. Skolan är det absolut viktigaste och utan rätt betyg kommer du få...
Ni med iPhone: Heroes Reborn (50 kr) ges bort gratis denna månad av IGN i samarbete med skaparna. :)...
@Rebecka Dom där skärmskydden jag och brorsan köpte av dig, är dom "heltäckande" eller slutar de precis innan skärmen böjs i kanterna?
Smart tänkt faktiskt, då är man "skyddad" om man blir skimmad. Jag sparar väl egentligen men det är halvhjärtat, vill jag som sagt ha något så tar...
Orkar inte ha två banker, det blir så bökigt. Pengarna jag lagt undan är inga sparpengar i den bemärkelsen, vill jag köpa något dyrt tar jag...
Ja, det hade varit trevligt. Har en del undanlagt på ett separat konto men jag får ingen ränta på dessa pengar.
Jaha, okej. :) Jag ger 12 kr månaden för mitt betalkort hos Nordea, inte hela världen. :) Får dock ingen ränta.
Jaså? [emoji848]
Byt bank ;)
Swish är najs!
Delbetalar man såna eller är det engångsavgift?
Sjökor?
Gutt. :D Du kan det? ;)
My head is in the clouds, girl! Inte ätit nån idag men imorgon får det bli en, dagen till ära!
@Rebecka ;) http://nyheter24.se/nyheter/forskning/787850-1-9-anledningar-for-kvinnor-att-onanera-mera