Separera namn med ett kommatecken.
Bör inte vara något problem, så länge man inte är våldsam. Har haft en Redmi Note 5 i över 4 år och min micro-USB fungerar fortfarande. Har dock...
Nu har jag kunnat kolla på en till Pixel 6a (bekants telefon) och den har samma. Så är det är inte något måndagsex jag fick iallafall
Vi vet ej om det där är rätt. Själv "tower" ikonerna är röda och då betyder det att de ej är verifierade. För övrigt kan man också se samma om man...
Kollade nu vad det rapporterade i inställningarna, där står det för idag 2%, medans gsam rapporterar 5%, men ändå. Kan inte ens minnas när jag såg...
För mig låter det väldigt högt. Kanske är så med Tensor CPU, men med min SD CPU så ligger mobilnätverk på runt 5-6%
Hur är din mottagning? För jag kan se att du har rätt hög batterianvändning på mobilnätverk. En telefon som har dålig mottagning drar mycket mer...
För dig, ja. Däremot har USB-PD funnits i flera, flera år nu Om det jag kan hitta stämmer, så står det iallafall inte på laddaren att den har...
Brukar vara billigare med lokalt SIM-kort. Vad skulle det kosta med 3 vs ett lokalt SIM-kort? Ah, då stämmer inte den infon du angett här på...
Kolla så att Xiaomiladdaren har stöd för USB PD. Om jag förstått rätt krävs det nämligen för att telefonen ska ladda snabbt.
Hur länge ska du vara där? Kanske skaffa lokalt SIM-kort? Här har du information om vilka operatörer samt kontantkort i Mexico Kolla också upp om...
Nu vet vi ju inte om jag fått ett dåligt ex eller om det blir så när den drar igång uthomhusläge (som jag kallar det) eller vad nu det egentligen...
Jag valde att returnera den. Jag känner att jag kommer störa mig på det där mycket, då jag jobbar utomhus och använder telefonen i jobbet och en...
Längre ner? Vart ungefär?
Det är ett | mellan där det står inkommande meddelanden och på/av switchen :). Är det ett | så betyder det att man kan trycka på den :)
Nu är du på samma ställe som jag visade på min bild. Tryck nu på inkommande meddelanden så kan du ställa in vad du vill att telefonen ska göra.
Så tråkigt att folk inte kan få ha sina saker i fred :(
Välj Aviseringskategorier näst längs ner så skulle jag tro att du kommer till det stället jag visade i mitt inlägg
Du borde få upp denna efter att ha tryckt på aviseringar i Allmänna inställningar i appen [ATTACH] Tryck då på inkommande meddelanden och sedan på...
Norge har redan sitt 3G nät stängt
Det är det tyvärr inte. I tidigare versioner av Android så när man ställer in ett skärmlås så fick man också frågan om man ville att man måste...
Om jag förstått rätt så kommer Android numera ihåg om man efter att man slagit på flygplansläge för första gången och väljer att aktivera Wi-Fi...
Ja, är VoWi-Fi aktiverat så går det att använda i flygplansläge om man är ansluten till Wi-Fi.
Min bästa vän använde en HTC Desire (hur nu det stavas) för att hamra i spikar när hon tröttnat på att den inte gick sönder :P
Ja, när det gäller podcaster så har jag inte heller lyckats. För övrigt kul att se en till Nördigt lyssnare :)
Gillar inte fysiska lökbitar
Ja, det finns DHL Freight också
Jaha, jag trodde precis som @Oscar den allsmäktige att vi pratade mat Samma här!
Vad för livstidserbjudande har du?
Verkar som om Apple äntligen viker sig för EUs regler. EUs regler börjar dock gälla 2024 så behöver inte komma i iOS 17. Vi får se om detta...
Om det är gratis frakt så har jag för mig att paketen inte skickas med DHL Express utan DHL Global mail.
Amazon har både chatt och telefonsupport. Jag själv har använt chatt för svenska Amazon.
Du måste nog beställa hem ett nytt fysiskt SIM, alternativt gå till en av din operatörs butiker och hämta ett fysiskt SIM-kort
Använder appar som inte har mörkt läge i jobbet tyvärr. Sen syns den också med mörkt läge, däremot inte alls lika mycket. Får fundera lite
I så fall är det en tråkig utveckling. Den stör mig mycket. Syns väldigt bra om man har ljust tema.
Någon som vet varför denna fyrkant dyker upp (inringat) när telefonens ljusstyrka är på max i solsken? Den har ibland rosa ram [ATTACH]Den syns...
Själv har jag haft väldigt lite problem med Bluetooth.
För det mesta använder jag ett par QCY-QY8 som jag köpte för typ 5-6 år sedan för ca 130:-. Batteritiden i den är rätt duktigt slitet nu men...
Tyvärr inte. GSMArena specificerar tyvärr inte mer än LTE-A (CA) för Pixel 6a
Ni som har eran telefon runt skärmbilden så att säga, vad för app använder ni för att få telefon att visas?
Om hans information på hans profil stämmer så finns han i Nyköping