Separera namn med ett kommatecken.
Finns många sätt att slösa deras tid på. Vet att det är taskigt för de gör bara sitt jobb men det skiter jag i fullständigt. Sent from my Mi Max
Gillar att bråka med dem. Men det ska jag göra nästa gång. Snällt men bestämt be dem att ta bort mitt nummer. Sent from my Mi Max
Hahahahahaha det ringde nyss en säljare från nummer som terroriserat mig i flera dar nu från olika nummer men bara sista siffrorna som är...
Haha säkerligen... Sent from my Mi Max
K. Min fick bara svettningar i alla fall men är ingen expert på området direkt [emoji2] Sent from my Mi Max
Klimakteriet blir man väl inte sur av heller. Svettningar/vallningar är väl det vanliga. Mitt ex kom in i det medans vi var tillsammans hon var...
Tjejgrej och sist jag tittade neråt så satt det en penis där [emoji4] Sent from my Mi Max
Haha ja folk som väljer vänner efter politisk åsikt är en helt annan diskussion. Sent from my Mi Max
[emoji57] Sent from my Mi Max
Är på dåligt humör idag. Vet inte varför. Sent from my Mi Max
Kommer anamma den policyn snart garanterat. Vilket jag tydliggjort för alla mina "vänner". Sent from my Mi Max
Fuck vad jag avskyr alla dessa tester som folk gör på fejan hela tiden. Går det inte bara att dölja allt sånt från flödet på ett enkelt sätt?
En förskjuten helg med andra ord 3 av 4 veckor. Sent from my Mi Max
3 dagars normal användning inga större problem (Wi-Fi). Kan gå en hel arbetsvecka garanterat vid lätt användning. [IMG] [IMG] [IMG] Sent...
Slutar aldrig tidigare på FRRDAGAR =(
Tack den kommer bli fantastisk det är ju ändå FRRDAG...
Jo att man är antisocial är säkerligen en slutsats som många drar. Men jag tycker bara om att vara med mig själv. Vet att jag har ju vissa...
Rospigg borde ha rätt men enligt egen erfarenhet blev det inte så inte i mitt fall i alla fall. Håller med du också drzap. Det är ju självklart...
Jo på något sätt känns det som alla förväntar sig det utav en och tycker det är konstigt att man lever själv och trivs med det. Tråkigt nog....
Min jobbade och hade gjort det i hela sitt liv. Dock hade hon väl inte bra ekonomi direkt.
Smidig mod men jag vilar ofta tummen på hemknappen när jag håller i telefonen för att få stöd och då skulle jag tas till hemskärmen hela tiden.
Visst kostar det. Aldrig sparat så mycket pengar som nu då man är singel. Även om man bodde ihop ett tag och delade på hyra etc. så sparades det...
Varför anses det nästan lite onormalt att vara själv/ensamstående? Det verkar som att människor förväntar sig att man ska hitta/leta efter en...
Seriously, no.
I have no doubts.
Enligt bild. Har ju Mi Max dock men det spelar ju ingen roll funkar likadant på era. [IMG] Sent from my Mi Max
That feeling efter ett gympass. [IMG] Sent from my Mi Max
Impossible for me to know. Sent from my Mi Max
Söt [emoji23] Sent from my Mi Max
"Google Installer" funkar bra på Kinesromarna. Kör ej global själv. Sent from my Mi Max
Yngling [emoji64] Sent from my Mi Max
[emoji28] Sent from my Mi Max
Fungerar alldeles utmärkt no issues at all. Sent from my Mi Max
Trött på idioter! Lastade gods idag på jobbet med trucken och medans jag håller på med det så kommer det en UPS-bil och ska hämta paket och...
Great minds think alike. Sent from my Mi Max
Ofta ja! Tack för tips. Sent from my Mi Max
Hmm det enda McDonalds gav mig är pruttar som luktar illa och en känsla av att vara bajsnödig. Sent from my Mi Max
Ja, kan inte minnas jag fått ont i magen nån gång direkt [emoji4] Minns inte alls sist jag hade ont i magen. Händer typ aldrig. Sent from my...
Får sällan ont i magen oavsett vad jag stoppar i mig. Men jag är fortfarande sugen på något även nu en stund efter maten. Får bli brakmiddag hemma...
Du är en ärlig själ. Bra där. Sent from my Mi Max