Separera namn med ett kommatecken.
Jag har vant mig bra vid 5,5" ligger bra i handen [emoji86] Sent from my S7 Edge
Ibland är butikerna snälla och låter en få det till det priset pga deras misstag. Men räkna inte med det om många hinner beställa. Men man kan ha tur.
Idag blir det bröllopsfotografering hela dagen och kvällen från klockan 15:00. Verkar bli OK väder i alla fall vilket är skönt.
Problemet dock fixat i den senaste uppdateringen. Skärmen är fortfarande rätt känslig jämfört med andra men det är inget problem längre. Sent...
Fan nu startade jag ju om min S7 Edge och hade mig när jag installerade Viper. Jag hade ju tänkt att ha den igång tills den började bli seg eller...
Ja är man äventyrlig så kan man köra dubbla SIM och minneskort samtidigt tydligen. Sent from my S7 Edge
Det vete tusan. Jag har lämnat in en HTC en gång med custom recovery + ROM de sa ingenting på verkstaden. Så länge inte felet kan kopplas till det...
Hmm min S7 Edge låter till och med bättre än min Mate 8 nu. Renare ljud. Fantastiskt. Sent from my S7 Edge
Duktigt gjort! [emoji122] Sent from my S7 Edge
Äter Entrecote det duger det med ;) Sent from my S7 Edge
Fiiiiint hår. ;)
Gimme! Bland det godaste som finns. Kan äta det utan någonting till =D
I see. Tur jag vill ha dem då ;) Sent from my S7 Edge
Det är bara att välja bort alla så försvinner de antar jag? Tycker de tillför nytta dock så jag har kvar dem. Finns inget jag behöver Xposed...
Fuck alltså nu bidde det bra ljud i S7'an efter lite pillande med Viper. Markant skillnad jämfört med utan Viper. Nu låter den jämnlikt med min...
[emoji8] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] Sent from my S7 Edge
S7 Edge rootad, installerat TWRP och Viper4Android. Nu ska det lekas lite ikväll.
Visserligen sant. Man vill ju inte bli pillad på av vem som helst. Blev jag mycket i skolan i håret för jag har alltid haft barnmjukt hår vilket...
Turligt nog har alla mina ex älskat det och uppmanat det [emoji4] Sent from my S7 Edge
[emoji33] [emoji7] Jackpot tamejfan. Älskar att pilla med sådant hår! Sååå mysigt och fint. Sent from my S7 Edge
Har du tjockt hår också? Sent from my S7 Edge
[emoji23] Sent from my S7 Edge
Hår ner till röven som är så fint! Sent from my S7 Edge
Jag har mailat Gpel nu och de kommer återbetala mina pengar. De frågade ifall jag ville ha den nya versionen som kommer släppas den 23 Maj men jag...
Jag festade en del när jag var yngre på många olika sätt. Idag dricker jag sällan alls. Någon gång om året på sin höjd. Speciella tillfällen...
Ingen aning jag heller [emoji1] Sent from my S7 Edge
Förr eller senare blir det ofta så! Saknar inte iOS än men det kommer nog. Speciellt om nästa ska få Amoled det blir intressant. Kräver dock en...
Probably will [emoji6] Sent from my S7 Edge
Struntar nog i Knox. Undrade bara ifall den blev återställd med allt det innebär nu när den är setup som jag vill ha den. Då går det ju att lösa...
Svårt att hålla emot en Viper4Android-installation. Enda jag vill ha root till. Så kanske den kommer lite närmare min Mate 8 i ljudkvalité. Sent...
Frös fan bara jag var ute några minuter nyss. Håller mig inne så gott jag kan denna vecka. Ska fotografera bröllop på Lördag hoppas graderna...
Följdfråga. Installera TWRP, återställer det luren? Sent from my S7 Edge
It's a sign. Someone loves me. [IMG] Sent from my S7 Edge
Gick det bra? Vad är magkänslan?
Då är vi typ lika i kroppen säkert. Är 180 och ser rätt spinkig ut om jag väger för lite. Sent from my S7 Edge
Bra där! Ska aldrig falla ner till min vilovikt igen på ynka 63kg. Runt 70 bör jag ligga även om jag är nöjd med hur jag ser ut i kroppen idag....
Det gör ju det. Fasen att man ska vara så nördig med så mycket saker. Dyrt! Sugen på en Fiio E18. Sent from my S7 Edge
Tycker inte om in-ear. Kör med Harman Kardon CL eller Sennheiser Momentum 2. Hittar nog inte bättre ljud om jag inte går upp till 4000-5000...
Lite så ja. Annars ljuger jag. Mer förfinad upplevelse i sin helhet med S7 Edge. Den har imponerat faktiskt. Mate 8 kommer användas mer vid...