Separera namn med ett kommatecken.
Får vi se när flyget för syrran verkligen avgår, enligt Google 2 timmar sent, enligt syrran 4 timmar [ATTACH] Enligt syrran lämnade flyget Arlanda...
Har man vägarna förbi, och planerar in det i god tid så finns möjligheten :)
Får passa på att tacka för glassen, glömde göra det!
Plats: Stortorget, Malmö Operatör: Tele2 4G+ B7 + B3 + B20 Telefon: OnePlus 6 [ATTACH] Fick denna hastighet en gång annars runt denna hastighet...
Mi 9T Pro släpptes under 2019, så alla telefoner från de senaste 2.5 åren har Google telefonen. Det finns som sagt andra Android telefoner som kan...
Det finns andra telefoner också, t.ex. Asus ZenFone 8 kan göra det. Tror inte de nyare Xiaomi telefonerna kan göra det då de använder Google...
Plats: Hässleholm Centralstation Operatör: Tele2 4G+ B7 + B3 + B20 Telefon: OnePlus 6 [ATTACH]
Japp, och man har nu insättningsgaranti, iallafall står det så i mailet
För mig med Asperger syndrome så störde jag mig för mycket på det ändå, så jag köpte en Fan 2 utan batteri, den har en annan konstruktion som gör...
Ja, nu när jag testat 2 likadana och båda låter så är jag också benägen att tro att det är kabeln. Det är som du säger mycket trist att Xiaomi...
Haha, tänkte mer på om du behöver pendla till det nya jobbet, men okej
Jag har fått det nya Visa kortet. Dock inte använt det
Kommer man fortfarande kunna få höra ditt gnällande på Skånetrafiken? :D :P
@chraist [ATTACH] [ATTACH] Här har du vad det hårddisk program som jag använder rapporterar om den hårddisk som satt i pappas Windows 7 dator
Det är väl Telias som är en stor skillnad mellan röd och blå, dvs ska ha som saknar vs ska ha som finns
Vi håller på o kopierar över all data som pappa vill ha kvar. Först gick det inte alls bra, men efter att ha testat en annan extern hårddisk...
HDD har 48 dåliga sektorer som den har mappat om, 7 dåliga sektorer som den hittat vid självtest, och runt 7 svaga sektorer och antingen om det...
Ja, dock har de också begränsningar, dock inte den hårda begränsning som WiFog har
Morsan gjorde samma sak nu under våren
För mig står det "Senast uppdaterad 29 juni 2022" du kan tvinga uppdatering av sidan via control + F5 tangenten samtidigt. Låter som om sidan är...
Jag har för mig att Mac OS har haft den funktionen i många år före Windows. I alla fall Linux har haft det långt, långt innan Windows
Den funktionen har inte funnits så länge i Windows. Kom i någon stor uppdatering till Windows 10 Ja, jag stör mig också mycket på det. Då kan...
Vad jag vet ska den fortfarande kunna köra stock även med triggad knox
Plats: vid Nordiska museet, Stockholm Operatör: Tele2 4G+ B7 + B3 + B20 Telefon: OnePlus 6 [ATTACH]
Plats: Tunnelbanestationen T-centralen Operatör: Tele2 4G+ B7 + B20 + B3 Telefon: OnePlus 6 [ATTACH]
Face-ID kan bli tjinkig vad jag vet. Vet dock inte vad det är som triggar den.
Dock bara tillfälligt stängd
Ja, det kan vara så. Annars får man köpa från t.ex. tyska Google Store till en forwardingtjänst och därifrån till Sverige
Utomlands. Fnac har varit enklast, men har varit en person är på Swedroid som rapporterat att hans paket returnerades till Fnac och när han...
Om jag inte missminner mig så har @dannejanne gjort det?
Sverige och Turkiet har kommit överens i Nato-frågan I denna artikel finns punkterna enligt Turkiet
Ja, äntligen kan jag försöka få ut värmen i lägenheten. Gått ner 4 grader på en timme. Nu kan man vädra ett bra tag förhoppningsvis
Fick 5.70:- idag [ATTACH]
Huh? Fel citerad?
Då ligger du på 2G under samtal
Stod att Windows kunde inte startas. Vi ska fixa med HD på torsdag.
Han skulle typ byta i helgen, men han blev så seg/trött av värmen. Han kan inte sova så bra under natten
Och där kabrakade pappas dators Windows 7 installation från 2010
Oj, har aldrig tagit så lång tid, och då har jag också haft typ plats 150 i kön Dom kan starta en spårning på ditt paket, det kan dock ta någon...
Har ju typ alltid vara tidsbegränsade. Var så även när jag använde kontantkort och det slutade jag med 2013