Separera namn med ett kommatecken.
Skärmen är inte go och mjuk [emoji24]
Haha ja. Två härliga lökar att borra in huvudet emellan är bland det finaste som finns.
Älskar lök också. Är den mild äter jag gärna lite medans jag lagar mat.
Bra där!
Har en arbetskamrat som är likadan [emoji4]
Vad händer om du äter grönsaker? Får magen spunk?
Minsta lilla eller? [emoji23]
Ingen som har klagat än på 37 år på minsta lilla grej!
Hahaha... [emoji23] [emoji23]
Trist. Så gott! Ofta mer sugen på det än godis.
Ska äta upp en nu [emoji39]
Slut. Älskar gurka. Kan trycka i mig en hel på en gång bara äta rakt av. Älskar grönsaker överlag. Som godis. Nästan godare.
Litegrann ;D
Fan jag får gå till affären igen. Näväl den ligger bara några stenkast bort men måste ta på mig kläder igen *suck*
Alltså, en Mate 8 kanske inte är för alla. Samsung har mer utvecklad mjukvara med fler funktioner och finesser men på bekostnad på flyt. En Mate 8...
Ser riktigt fräscht och gott ut! Fan nu blev jag ju sugen att prova. Orkar inte ge mig ut idag igen varit ute och farit hela dagen tills nu. Hmm.
Trodde aldrig jag skulle säga det här men jag saknar en fysisk hemknapp lite. Dels för fingerläsare på framsidan (tycker inte om att ha den bak)....
Såsen skippar jag nog det ska bara vara glass. Glassen och saltet gifter sig otroligt väl [emoji39]
Ja. Jag tycker helt enkelt att det är den bättre mobilen (förutom skärm och kamera överlag). -Bättre batteritid -Snabbare i vardaglig användning,...
[emoji109] Vi är en liten skara som tycker om det medans andra tycker vi är konstiga.
Bra där! Kan som sagt inte tänka mig det smakar bra med socker men måste i alla fall testa.
McDonald's pommes och doppa i deras glass [emoji39]
Jag är lite disträ idag sorry. Måste köpa gurka har ingen hemma tänkte inte på det idag heller. Ska!
Usch! Avskyr till och med doften av dem. I Kina har de socker på popcorn. Måste prova nån gång men kan inte tänka mig det är gott. Salt [emoji173]
Bra! Jag somnade rätt fort sen [emoji173]
Ah, I see. Freakin' TouchPal sometimes...
Kört den i 2 dagar nu ❤
Stänger väldigt bra det!
Naaww... [emoji11]
Jag är van [emoji4]
Blev 6P idag ändå. 6 par strumpor.
Har min Mate 8 i handen!
Det är material stuff inte feelings [emoji8]
I don't buy love!
Life's a bitch sometimes!
Nej för fan!
Det var så länge sen jag tog körkort så teorin skulle jag säkerligen bli underkänd på idag.