Separera namn med ett kommatecken.
Det fick bli en beställning på en sån! :)
R u srs m8
Kanonsida :)
Grattis till befordran @220volt :)
Nej då. Jag klippte ut och klistrade här. Istället för att kladda ner din annons.
Tragiskt att det ska vara så. Att folk ska ha det billigt, helst gratis, annars är det inte intressant.
Verkar som så. Tänk dock på att det där är Kinavarianten och INTE den internationella.
Det som hade gjort det än mer perfekt är väl om Apple tillverkat allt det? ;)
Trådlösa möss är värdelösa ;) iaf för spel.
Har du stora händer så bör du titta på en QPAD 5K istället. :)
Ja. De få gånger man åkt dit eller förbi på natten så har det mer eller mindre alltid varit minst en volvoraggare där. De saknar allt vad sunt...
Böndernas natthäng här är också på Shellmacken...
Inte alla.
Inte skönt att nästan dö. ;)
Haha, Znoflats är för jävla rolig. :)
Skulle jag ens förmå mig att ta mig till halvmaran så skulle jag behöva en ambulans som vakar över mig. Den kommer få plocka upp mig efter 500...
De sade från start att reservationslistan inte var prioriterad. Den är typ prio 3 eller 4.
Skriv in din mail igen i invite-listan så ser du din plats.
Ja precis. Bara 14 kr liksom :teeth:
Så var det, ja! Farligt god är den i vilket fall. :) Haha :teeth:
Ica säljer ett gäng pärlbollar som är farligt goda. Minns inte tillverkaren men jag kan nog äta en miljon såna. De kostar väl 7 kr styck. Jag är...
Pärlsocker <3
Pärlboll funkar fint med, because let's face it, pärlsocker gör sig mycket bättre på en chokladboll än kokos. ;)
Så klart. De dyker fram från skuggan när man säger något man inte får säga. :)
Napoleonbakelse! N-boll tycker PK-maffian inte om. :)
Kanon. :)
Är du säker på att det fina vädret komma vara? Lagom till grillen är klar kanske ovädersmolnen har gaddat ihop sig tillräckligt. :)
Det var så illa för mig och många andra som hade Note 4. Den kändes som en gammal S2 stundvis. Usch.
Bakelser på svenska ska det vara.
En chans att få dricka mer alkohol? Förfest är ju alkohol, fest är ju ännu mer alkohol och efterfest är ju alkohol där med?
'grattis, nu är du ett år närmre döden' Yey, roligt.
Fylla år slutade vara kul eller märkvärdigt när man var typ 10.
Jag vill! Jag trivs bra med min Z3C. Kanonformat. :)
Finns det nåt bättre sätt att spendera en fin lördag på än att jobba i 12 timmar? :D
Finns inget speciellt att kolla efter vad jag vet. Det första du ska göra är att njuta av en fin klocka :) Är riktigt nöjd med min GWR.
Det är väl inte farligt? Att vi åldras och eventuellt dör är ju det enda i livet vi faktiskt vet kommer hända. Bättre att bara bemöta det med en...
Vad är det att bli offended om? :p
Det går ju! :p
Nja. Att gå fram till någon och fråga hur gammal de tycker man är verkar lagom skumt. :P
Ja, det var en bra fråga. Får jag skylla på trötthet? :p Jag vet inte vad jag ser ut som, faktiskt. Reflekterar inte över sånt.