Separera namn med ett kommatecken.
Nope, det var inte det som hände mig. :)
Jag vill ha root så jag får väl ta fingrarna ur. [emoji14]
Hmm. Borde ta och lägga in 5.1.1 snart då. Zzzz. Man ska orka också. ;)
Aha, funderar på om man ska åka iväg och handla en flaska "bara för att". Elon säljer dom för 79 kr. Vi har tyvärr inte elgiganten o.dyl. som är...
Någon som smakat Sodastreams X-stream energy? Hur smakar den i förhållande till typ redbull?
Nej, i så fall är det du som får betala mellanskillnaden.
Kontakta dem och säg att du har haft din telefon inne för samma tre gånger och säg att du vill ha en ny telefon
Denna gång. Det tror jag du kan.
Makes sense, haha. Lite småroligt att Sonyfolket sätter 1-stjärnor på Timely för det, inte deras fel liksom.
Har stängt av stamina sen någon dag tillbaka. Det var mer bara något jag läste i förbifarten på Play. Gillar den skarpt, perfekt format....
Ibland när jag är inne i appen så kastas jag ut (appen kraschar). Väldigt ofta fryser också tiden i widgeten så jag får klicka på widgeten (så...
Konstigt att det strular för mig.
Varför har Timely blivit så uselt på sistone? Kraschar periodvis, klockan fryser tid (widget) så man får trycka på widgeten för att klockan ska...
Jo, om varan haft samma fel alla gånger, vilket din har.
Ännu bättre :)
Kul att du är nöjd!
Magiskt!
Dnapdragon låter cool! Har den inbyggd automatisk DRL?
Kanon, får vänta på en pre-rooted nordisk.
Ja, livechatten verkar helt klart bäst. :)
Haha. I och för sig.
Jag hade kunnat ta en Xperia V50 ;)
http://pocketnow.com/2015/07/22/high-end-sony-smartphones Med den namnsättningen och det priset, kan vi förvänta oss en XC90 med? :teeth::teeth:
Måste man inte låsa upp BL för det?
http://www.amazon.com/dp/B00T71FZIA/?tag=swedroid-20 Kanske det är en lösning.
De brukar vara snabbare (och bättre) via livechatten än mail, faktiskt. Testa det.
Under all kritik, uselt kass. Väldigt slöa med att svara, när de väl bestämmer sig för att svara.
Det som behövs nu inför 5.1 är en rootmetod som inte kräver upplåsning utav bootloader. :)
När det gäller elbil kan man inte riktigt tänka på vad man kan få för motsvarande annan bil. Tekniken är ju fortfarande relativt ny, men det är...
@indika
Amazon UK :)
Stämmer bra det. Xiaomi släppte nyligen en variant med 10000 mAh som är mindre och lättare.
Bästa magnetladdaren till Sonylurar. Bra mycket starkare magnet än alla jag testat hittils. :D
Nu jävlar händer det. :D Jag inväntar dock rätt land. Orkar inte joxa med andra länders mjukvaror.
Gäääääääsp ;) [IMG]
Den är kanon, tyckte jag.
Jag har ingen aning heller.
Bedragarnas mekka är Western Union. ;)
Skrev till elephone igår om att jag ville refunda min P8000 innan den skickades. De svarade idag lite kryptiskt och frågade varför jag ville...
Man förpestar inte sina egna samt andras lungor i varje fall. :)