Separera namn med ett kommatecken.
Har inte fått upp sånt alls, dock ej haft Curve. Har fått mail när de uppdaterat avtalet, men har inte behövt göra så med den fintechtjänsten jag...
Är du med i beta programmet? För de skickade ut en uppdatering för ett litet tag sedan, kan vara det som ställer det i så fall
Enligt @Cupcakes inlägg [Comviq] Tråden om Comviq så säger han att även 4G ska vara max 100mbit/s, men @msandstedt verkar ha fått över 100 mbit/s...
hahaha, fast mitt inlägg är ju positiv till skillnad från alla andras bensinprisinlägg den senaste veckan :)
Någon positiv nyhet gällande bränsepriserna: Priserna på drivmedel går ner efter den senaste tidens kraftiga ökning. På torsdagen minskade...
Klassas de som Powerbank så är det inte tillåtet. Från PostNords hemsida "Så kallade “Powerbanks” klassificeras som löst batteri (då det ej är...
Är det batteri så vet jag inte om man som privatperson ens får skicka det. För batterier (som inte sitter i en enhet) är iallafall farligt gods...
Jag tror det. Jag har inte gjort det, så kan inte svara 100% på det Den ska inte vela att du verifierar dig med kod. Om du låser upp telefonen...
Det är samma regler som svenska Amazon och Jo, det gäller även svenska adresser. Jag har använt det när jag fick tull på en vara 2020
Nja, de har en EU licens fyi. Och när de lanserade Revolut så var UK en del av EU
Den där stödjer alla 4G band som används i Sverige. För 5G används vad jag vet N78 vilket den har stöd för. Jag har också för mig att Telia...
Skulle tippa på GDPR lagen bland annat
Frågan är ju om du ens får göra det när du bor i hyreslägenhet. Jag hade nog kontaktat hyresvärden om inte för att fråga om man får göra det själv...
Förra året skedde samma sak och då förlängde de tiden man kunde ansöka om hörlurarna. Troligtvis gör väl Samsung det i år igen
Ja, däremot behöver den internet efter X köp, alltså kan du inte ha en telefon som är helt offline hela tiden. Vet dock ej efter hur många köp...
Nu har jag inte handlat där, men jag är inte så säker på det. T.ex. på Amazon Tyskland kan man välja att antingen betala i SEK eller i EUR. Väljer...
Om man väljer SEK som valuta i kassan, så betalar man inte i pund och då ska man inte få någon växlingsavgift från sitt kort mig veterligen
I 99% av fallen tjänar man dock på att betala i lokal valuta. Jag betalar alltid i lokal valuta, annars är växelkursen mycket sämre än bankkortets...
Beror på vad?
Minst en tusenlapp mer för 12 Mini Apple iPhone 12 Mini 5G Dual SIM 4GB RAM 64GB (Mobiltelefon) om vi ska gå på Apples pris på 5690:- eller...
Går det ens med tanke på chassit?
Om den är köpt i Sverige och du stoppat in ett SIM-kort i den innan du startar den första gången ska den ändra till NEE automatiskt så som jag...
Du ska ladda ner NEE versionen. HTS är Tres version
Ja, det är vanligt iallafall Revolut och jag har för mig att även Curve kräver det, hur ska man annars kunna verifiera dig om man inte har...
Det borde vara sista stora uppdatering, för Android 6 och 6T fick Android 11 som sista stora uppdatering
Liknar @keyser favoritterminal, Toftanäs
Samma här
Nej. VoLTE = samtal över 4G. Har man inte VoLTE så görs samtalet över 3G eller om 3G inte finns över 2G. Notera att på 2G kan du inte ha samtal...
Ah, ok. Jag kan se att det finns en del 5G light i Stockholm, men då kommer de väl bytas ut när de kör igång C-bandet där 5G light finns nu
Vad heter det om det är det som Tre kallar 5G light? Vad ska det stå då?
Är det 5G-light eller 5G?
Det är för att Snapchat tar en skärmbild av vad kameran ser om du "tar" en bild i snapchat. Ja, Snapchat är värdelöst kodad app till Android tyvärr
Med S21 och nyare ska den gå på vilket SIM-kort som används första gången, om man sätter in ett SIM-kort innan man startar telefon om jag förstått...
Nope. Inte långsamt alls på datorn, och för det mesta inte långsamt på mobilen heller för mig
Antar att det 3 du mätt med?
Jag tror jag svarade på frågan också :) Jag vet iallafall att Google kan ge sportaviseringar
Det är ifrån Google appen. Du kan gå in i Appar och aviseringar, och där välja Google och sedan aviseringar och där välja att inte visa...
Inte vad jag vet
Tele2 och Telia stänger sitt gemensamma 3G nät på 2100 bandet. När det är gjort tänker Tele2 och Telenor starta ett 3G på 900 bandet. För 2G är...
Ja det går att ta bort huvudkontot.