Separera namn med ett kommatecken.
Tycker det också. Varvid jag bara kör Tapatalk numera i stort sett.
Jag har inte kvar min Nexus 5 nu men jag upplevde också att Chrome var mer smooth i KitKat. Det hackade till lite här och där när jag körde det på...
Örebro igår morse. [IMG]
Skulle personligen hellre köpa en G2 än en G3 idag.
Om man har custom recovery så kan man flasha in mörkt tema som finns att ladda hem på XDA alternativt flasha in en annan ROM med mörkt tema.
En Ubuntu variant av denna telefon är nu officiellt verifierad....
Go for it! Vet hur det är. Byter mobiler frekvent men för tillfället är jag mer än nöjd.
Funkar inget vidare på den här telefonen. Såg en enda grej som blev lite översatt och det var "Play Butik" texten under ikonen på hemskärmen...
Nix Telia var inte ett dugg bättre.
Haha nej utanför stan men med allmänt rutten täckning där data kan försvinna helt och hållet korta stunder.
Dito! Mitt ex bor ute i skogen t.ex. och jag har aldrig haft sämre täckning där än henne fast hon har Telia. Nästan tvärtom faktiskt ibland.
Jag har nog haft Tele2 i ca. 10 år nu och har aldrig varit sur på dem eller upplevt problem. Har bra täckning för det mesta. Mitt agg till Telia...
Vi som har växt upp med Telia (Felia) väljer bort Telia idag som vuxna skulle jag vilja säga personligen. Grymt nöjd med Tele2 har alltid svarat...
Ryktas om att någon form av öppen beta utav Lollipop ska släppas i Mars till denna telefon. Att den ska få Lollipop är bekräftad men inte riktigt...
Svenska finns ej tyvärr om man är i behov utav det. Men jag kör personligen Alltid Engelska på mina elektronikgrejer så det berör inte mig...
Inget fel på iPhone. Ombyte förnöjer brukar jag säga.
Jo det var ett problem förr i tiden också minns jag
I morse. [IMG]
Använder hellre webbläsare idag till det mesta. Såsom Facebook eller swedroid. Sparsam när det gäller installation utav appar. Ser bara fördelar...
Har också sett att den del upplever dålig batteritid men jag har aldrig haft något onormalt drain eller så under den tiden som jag har haft den....
Den verkar ha blivit lite bättre efter några laddningar. Brukar få ut cirka 5 timmars skärmtid även med högre ljusstyrka. Max ljusstyrka hela...
Köp!
Relativt vanligt att powerknappen börjar glappa på Nexus 5. Hårdvarufel. Kräver nog service så småningom i så fall.
Googla Xposed. Kräver root. Kraftfullt verktyg.
Hur menar du nu? Xposed fungerar allra bäst på KitKat!
Man får tillbaka chatfunktion i Facebookappen. Det är en Xposedmodul tror jag.
Jag skulle nog satsa på att sälja de lite mer etablerade som man känner till idag. Ingen av dem du nämnde skulle jag personligen köpa och har typ...
Yes nu de senaste veckorna så har jag upplevt väldigt långsam nedladdning ibland från Play Store även med WIFI på.
edit: nevermind this post!
Samma här blir mer och mer nöjd för var dag som går faktiskt. Otroligt prisvärt.
Instämmer till fullo på båda punkter!
Finns ju dock till Android nu. Använder Here navigation på min Meizu MX4 för det har något som inte Google Maps har. Offline kartor.
Tele2 bruka vara först med såna här grejer va?
Får återkomma inte reflekterat över det håller mig på WIFI typ 24/7. Kan köra ett speedtest vid tillfälle.
Tele2. 4G funkar inne i stan men tror inte det gör det utanför stan då alla frekvenser inte stöds. Kör alltid bara 3G på alla mina telefoner så...
Ja jag blev typ lite chockad när jag fick SMS'et fick läsa flera ggr hade ingen aning om allt detta. Så en höjning på 94GB utan en krona extra det...
Från 6GB till 100GB bara sådär. Go Tele2! [IMG]
Händer samma sak på min Meizu (4.4.2) i alla fall ibland om jag har SMS appen öppen och får ett meddelande.
Alpha var ordet.