Separera namn med ett kommatecken.
Jepp på NetOnNet har man 2 veckor på sig att prova. Går även att köpa med vissa abonnemang. Går även att ångra dessa köp. Tips är att inte använda...
Jag har inte haft min så länge men jag gillar min G-Flex starkt. Fastnar för den mer och mer. Köpte den för skärmen och batteritiden och ingetdera...
Du kan ju börja med att testa och ta ut kortet och se om det blir bättre efter det. Då vet du om det orsakar problem eller inte. Sent from my LG...
Efter att ha testat 4.4 uppdateringen en del så har jag tvärt gått tillbaka till 4.2 och kommer att stanna där. De har tillämpat den där hemska...
Testade lite snabbt och det funkade även om jag bara fick upp 16 resultat när jag sökte på "bokeh". Hoppas de kan föra över allt och hålla sökord...
En del telefoner raderar ALLT medans vissa behåller egna foton/musik etc. medans på andra så får man välja själv om man ska ta bort egen data...
Nu verkar wallbase vara nere för gott? Inte kunnat komma in där på ett par dagar nu. Sent from my LG G-Flex
Det är gjort genom XBlast modulen. Gjorde allt transparant i notifikationsbaren transparant med dess verktyg. Sen finns det även en "gradient"...
Helt otroligt vilken skillnad det är på grynighet mellan min och den jag har jämfört med. På min får jag verligen titta nära och leta efter grynet...
Det där med grynigheten verkar vara en hårdvarugrej. Har sett två olika Flex nu och den ena är märkbart grynigare än den andra trots identisk...
såld
Grynigheten har de då fixat bra för den ser jag inget av om jag inte letar efter det på närmare håll. Finns där men tänker inte alls på det vid...
Jag kan se grynigheten om jag tittar efter den men vid normalt användande så tänker jag inte på det. Tycker inte det ser så himla farligt ut....
Tagit emot denna telefon idag. Ska hårdtestas i helgen! Först intryck är väldigt bra i alla fall.
När jag hade min iPhone 5 så hade den definitivt bättre batteritid än Z10. Sent from my HTC One M8
Så trött på de där länkarna! De påvisar inte ett smack. Absolut noll. Vi får gott vänta på hårdvarutest och inga siffror i en bild. Sitter...
930 kändes tyvärr allt annat än strömeffektiv. Visserligen väldigt bra standbytid som nog slog M8 men vid aktiv användning fick man ut hälften av...
Det där säger mig ingenting dock de kan skriva vad de vill på en sån bild. Inget man kan gå efter. Sent from my HTC One M8
Batteritiden är tyvärr dålig på Z10. Vet inte om Wordfeud fungerar men det borde göra det. Sent from my HTC One M8
Så är det säkert! Detta kommer bli lite spännande att se hur det utvecklar sig =)
Det ska bli intressant att se hur den står sig i batteritid med Windows Phone jämfört med Android då hårdvaran är densamma. Sen skulle det inte...
Tycker nyare LCD paneler är väldigt befriade från backlight bleeding. Min G2 hade inget. Inte heller min Nexus 5 eller One M8 som jag har nu....
1. B 2. C 3. A
Historiskt så har de varit väldigt dåliga tycker jag. Problemet har ju varit att typ en app i taget har uppdaterats och skapar inkonsekvent...
-Saknar vettig backupfunktion (hälften av iClouds överlägsenhet vore nog) -Saknar vettiga tangentbord (tycker egentligen inte det finns något BRA...
Det där med mörkgrått blir lila finns nog på alla exemplar. Båda jag har fått i alla fall. Uppdatera inte display appen. Den gör så att svart...
Lutar nog ändå åt att ha kvar min M8. Har svårt att släppa den. Dottern har blitt fantastiskt förtjust i 930 så hon kanske får ta den då hennes...
Efter några dagar och laddningar senare så verkar jag i nuläget få ut ca. 30 minuter skärmtid per 10% batteri vid användning av Tapatalk etc....
Har märkt av det när jag körde PA för prestandan tog en ganska stor smäll när jag använde teman. Speciellt recents började lagga som tusan ibland.
Det är ju inte skärmen i sig som är hungrig på 930 i alla fall för jag spelade just Doom & Destiny i 1 timme och den gick från 100-90% batteri....
Ser "resuming" titt som tätt på min 930 i Tapatalk och Spotify och även andra situationer och den där kids corner fixen har jag gått igenom då den...
Liten chock blir det ju. Skönt på sätt och vis men jobbigt på andra. Tycker appar överlag känns sunkigare på WP. Känns ruschade i vissa fall. Sen...
Om man smider järnet medans det är varmt behöver det inte bli så himla dyrt ;)
Skönt att man inte är helt ensam om sin addiction! Finner också nöje i att prova olika mobiler och kommer nog inte ihåg hur många jag har haft de...
Drog in senaste uppdateringen igenom developer preview programmet. Verkar inte vara enbart så mycket developer med det utan ett sätt att få ut...
Kanske får prova att hårdköra den några dagar till och lägga in det där och se om jag märker skillnad. Får signa upp för developer preview...
Har inte lagt in något själv. Blir skillnaden märkbar eller i batteritid? Jag fick ju byta mitt exemplar till ett nytt och börja om pga knas med...
Nja har just aldrig varit med om det. Har en telefon bra batteritid ska det märkas från första laddningen typ. Hade även stängt av precis allt...
Hade det inte varit för batteritiden så hade jag behållit den. Tycker den är riktigt nice. Grym kamera. Sent from my HTC One M8
Jag har inte testat det själv men jag tycker att Skulls of the Shogun verkar vara bra.