Separera namn med ett kommatecken.
Tänk om Apple hade ett pendeltåg. ;)
Nej.
Skulle vara intressant att veta exakt hur mycket de förlorar på det.. En fråga. Är 1500 kr-rabatten något specifikt för just tele2 eller är det...
Ingen aning faktiskt. Kan ev ha varit en gammal nyhet med. Läste det igår natt och jag var trött :p
"god morgon" är också en ironisk term som används när en person är sen med en "nyhet". Vet inte var jag läste det men jag läste att de är så gott...
Så klart. Nu är det också fullkomligt omöjligt att stänga ner dom.
Den, ja, men efter 6 månader ligger bevisbördan på dig. :)
Samma här. Telia fiber är förvånansvärt stabilt.
Ja men då så! Bänka dig framför en bra film då med ölen i högsta hugg. ;)
Du slipper iaf vara social. Glöm inte ölen om du har någon ;)
Spela offlinespel för fanken ;D
Det är helt underbart men jag får känslan av att keyser mycket hellre besöker olika länder fysiskt. ;)
Den är vad man gör den till. :)
Då är det ju kanon! Det finns många helt sansade som vet vad de gör. :) 4000?
Det är just det sistnämnda som är lite oroande angående deras lössläppta vapenlagar. :p Det och att det faktiskt finns dumt folk som går med...
Ja det förstås. Det skulle jag vilja testa.
Strängare vapenlagar så du lär knappast bli skjuten av en 2-åring. :)
Canada? ;)
Åk till USA? ;)
Gissningsvis tungt släp och lätt bil. Uppförslut och med 1ans växel och full gas. Inte raketforskning direkt. :p
Dock är det rätt knepigt att macrofota med S5. Det tyckte iaf jag när jag hade den då den tappade fokus hela tiden.
Galaxy S5?
Note 4 eller iPhone 6 Plus.
Hmm. Sugen på ett Nintendo 3DS. Är det värt att leta efter ett beg 3DS XL eller ska man satsa på nya 3DS XL när det släpps?
Letar efter ett 3DS XL. Kartong och laddare vill jag också ha, samt ett minneskort. Plus om spel medföljer (Mario, Zelda, Pokemon, etc). Helst...
Ja, iofs. Det är ju att spotta alla dem i ansiktet.
Jag hoppas snarare det går bra. Vill han göra "sitt OS" (men samtidigt baserat på Android) så mer kraft till honom och hans företag. Android är ju...
Han vill ha ett OS fritt från Google. CM med egen appaffär, o.s.v.
Gillar XenForo, faktiskt, förutom just de runda avatarerna. Det förstör ju som sagt avatarer som är ämnade att vara fyrkanter. :P
Ja, men Swedroids nya avatarsystem förstör ju en del utav min avatar. :(
Jag visste redan vid deras uppstart av Cyngn att det skulle gå käpprätt åt h-e, och det verkar som om jag hade rätt. :(
@Dockland http://www.slashgear.com/htc-we-cant-meet-our-90-day-deadline-for-android-lollipop-30366830/
Tänker inte specifikt på Clevo utan mer på företag som bygger en laptop enligt ens önskemål och länken jag postade ovan är ungefär ett sådant företag.
Du har rätt. Det finns t.ex. denna, men de har ett mer Apple-esque stuk där man väljer en basmodell och sedan väljer och vrakar mellan de...
Varför dröjde Google så länge ens? Är det någon som vet?
@tontmobil läste nyss att uppdateringen var för Nexus 7 LTE. :)
Aha.
Via custom rom eller officiell?