Separera namn med ett kommatecken.
hahaha, lol! hahahahaha, nog för att jag gillar semla, men en t-shirt är o gå för långt :D In other news @bernard så än så länge så är SJ i tid...
Jag använder mig av privat dvs server på enheter där jag inte vill roota Att ställa in AdGuard DNS "dns.adguard.com" Blockerar i stort sett allt.
Mjo förstår. Hade varit samma för mig
@Oceanic Upplösningen har ju delvis med hur bra bilden är uppladdad till Google också. Jag vet att i ena boken så var det lite sämre kvalité, men...
Vilken av böckerna valde du? Upplösningen har väl delvis med vad för kvalitén bilden är uppladdad till Google Photo i. De böcker jag köpt har...
Du måste dela upp rummen i Roborock appen, dvs den del du vill kalla hallen i Roborock appen.
Missade det helt
Jag har fått den. Fick den för några dagar sedan och jag kör med Android 9.
Enda jag har är att testa en total återställning, annars ingen tyvärr
Japp. När togs den första bilden?
Troligtvis en tusenlapp
Använd appen https://play.google.com/store/apps/details?id=com.roborock.smart
Nu fungerar det för mig iallafall
Har du ett konto? Använd Roborock appen, skapa ett konto (välj Europa servern) där, logga in, lägg till dammsugaren där och i Google Home och du...
Oh, jag får samma nu, det fick jag inte i morse. Något hos Google just nu då
Säg "spela Rix FM" istället för bara Rix FM. Har alltid sagt spela Rix FM
Hos mig fungerar Rix FM när jag säger till den, eller i en rutin under eget kommando där jag skrivit spela rix fm. Väljer jag spela upp radio och...
@keyser @bernard Då var det bokat! [ATTACH]
Ja. t.ex. senaste uppdateringen gör att den får cross pattern städning [MEDIA] View:...
Ja, gick utmärkt. Ser inte varför det inte skulle fungera
Måste dock fråga min chef om jag kan börja och sluta en timme senare än vad jag gör nu, för annars är bion 45 min för lång :P
Japp. Gick på 2st mitt på dagen visningar 2018, var 4 och 6 pers i hela salongen. Väldigt skönt!
Ok. Platsmässigt är det nog inget problem för mig, tänkte ta den visningen som går 11:30 på dagen en vardag :)
@keyser @bernard någon av er som tänker se nya Bond filmen?
Märkligt att de uttryckligen skriver Google-abonnemanget Project Fi inte stöds
Det har skrivits i denna tråd iPhone 13 & Apple Watch 7-presentationen 14/9 [Liveströmning]. För övrigt stänger jag denna tråd nu när iPhone 13...
Kanske kan reklamera den?
Redan? Var väl inte länge sedan du köpte den?
Jag försökte köpa en telefon från Google Store Tyskland, men fick den hela tiden avbruten :/
De är bara pinnade i deras del av forumet
Hur hade bingolistan sett ut om dina Apple kollegor hade varit kvar? :)
Vilka var de stora ryktena som nu efter eventet inte stämde? Jag har missat en hel del rykten känns det som
Frågan är om det är med 120hz eller bara 60hz. Är du säker på att de menar med 120hz?
Du behöver inte gå till personangrepp, det är emot reglerna för övrigt Vad är det som är nyttigt med AOD? Ser inget nyttigt med AOD, drar bara en...
Ja, jag stänger av AOD direkt på de telefoner som haft stöd för AOD. Inget jag behöver överhuvudtaget och drar bara mer ström
Gick inte för mig o använda MailboxDE när jag handlade i slutet av Augusti tyvärr
@bernard Då har man bokat biljett till Comic Con Stockholm. Dock så är jag mest där för den podcast jag lyssnar på har sin årliga liveinspelning där
@keyser Du som är intresserad av Pixel 4a
Jag skulle bli förvånad om alla har det nästa år. Jag tror inte majoriteten av operatörer i världen har stöd för eSIM än heller
Du menar att inom 2 år så har telefoner inte fysiska SIM-kortsplatser? Det är nog lite väl tidigt.