Separera namn med ett kommatecken.
Är en Pixel 4a för stor för dig?
haha, nope
För att det knappt är någon skillnad på den och Mi 9T Pro, så jag tycker att den passar bättre in i Mi delen än Redmi delen "The Redmi K20 Pro is...
Då kör man Windows 11 på en av mina datorer. Stationära datorn tänker jag dra upp till Windows 11, när Sommar-OS är över, för behöver aktivera TPM...
Läs lite i artikeln :) Högst upp står det bland annat detta "Motorola said that the official who offered the statement was wrong and that the...
Ja, hoppas den äntligen kommer i oktober!
Sist OS sändes hos SVT är tyvärr 2012 :(
Jag kollade upp allt det där (och hur man säger upp det) flera veckor före att OS:et började :)
Japp! Den har funnits sedan Tele2 köpte ComHem för 1 eller 2 år sedan, men du kanske inte haft Tele2 som mobiloperatör?
Därför jag köpte Discovery+ Live för 129:-. Värt 129:- för att få tillgång till allt OS
Vad för telefon är det i Telia luren? (det är en enhet med hemknapp ser jag på statusfältet) :)
Olika serverar är använda, men det är 2 bra servrar, så det ser ut som om kapacitetet i båda näten behöver ökas markant!
Efter att jag gjorde en clean install så vill inte ljudet fungera, även efter att jag installerat drivrutinerna och Windows sa att ljud finns, men...
Jag kollade där nu, och detta låter väl precis som mitt problem? [ATTACH] Länk till feedbackhubben Windows Insider Program
Märkligt att den absolut inte vill fungera hos mig, inte ens efter en clean install vill det fungera :(
Har ingen ARM enhet, så kan inte svara på det
Någon här som kör med Windows 11 Beta/Dev? Min Widget del vill inte fungera. Ville inte fungera 1:a gången med dev, och inte nu heller med Beta...
Windows 11 Insider Preview Build 22000.100 to Windows Insiders in the Beta Channel! Mer info här: Announcing Windows 11 Insider Preview Build...
Android 11 Open Beta 2 har släppts Changelog System Optimized the overheating control management of third-party apps Improved system stability...
Changeloggen för dem som är intresserade System Optimized the overheating control management of third-party apps Improved system stability and...
Det är i princip lika enkelt o köpa från Fnac, som o köpa på Elgiganten. Du anger din svenska adress så skickas den direkt till ditt ombud, tar 4...
Om bra kamera är viktigt, så kanske en Pixel 4a om du kan tänka dig att importera från Frakrike, går loss på runt 3500:- (360 euro inklusive...
Inte sagt något
Suck... Att folk inte kan se på mitt o ditt... Mitt förråd är högst upp i huset istället för en källare
Även om du rensat den listan så om man inte nollställt enheten på rätt sätt så hjälper inte det o ta bort telefonen under "enheter" listan, den...
Man måste verifiera för att få återställa, av säkerhetsskäl, så att inte vem som helst kan göra det.
Ja, om du gjort återställningen via inställningarna i telefonen så har du gjort allt rätt. Jag brukar dock gå igenom guiden en gång, efter att jag...
Blev inte Mastercard för mig, fick ett nytt Visa. Mitt föregående virtuella kort var redan debit. Förra kortet hade level INFINITE medans det nya...
Vimla är ett varumärke från Telenor Sverige AB :) dvs Telenors nät
Tror du att de ger större chanser för GCam även till Lite 5G telefonen också, eller är det för stora skillnader?
Dock låst. Måste vara medlem för att kunna läsa: Vill du läsa? "Bli medlem - det är gratis Denna artikel kan endast läsas av inloggade medlemmar....
Om du ställer in den på det. Den sparar inte RAW som standard
Solig i Stockholm idag. Regnet kommer på fredag enligt SMHI och då sjunker även tempen kraftigt
Brukar aldrig vara glas, utan det är med 99% chans platsfilm
Ah, nu tänkte jag mest på hastigheten. Men oki :)
Gäller det oavsett operatör eller är det någon operatör som fungerar bra?
Vart hittar man den? För jag kan inte hitta den i appen [ATTACH] Eller måste man köpa den i någon automat eller liknande? Ja, det är en väldigt...
Ja, och det skulle nog vara ännu dyrare i Skåne, iallafall om man ska ha hela Skåne, då månadskortet kostar mer per månad i Skåne jämfört med...
Tråkigt nog låst "Vill du läsa? Bli medlem - det är gratis Denna artikel kan endast läsas av inloggade medlemmar. Ett medlemskap på...
Jag skulle säga nej. Det är nog mindre än du tror. Jag ser för det mesta månadskort när jag validerar biljetter i SL. Jag t.ex. gör inte det. Och...