Separera namn med ett kommatecken.
Kul att det löste sig. Men ja, fabriksåterställning rekommenderas nog alltför ofta utan något försök att hjälpa på korrekt sätt. En reset gör man...
Provade Steelseries 6Gv2 också när jag var och inhandlade sist. Det stod faktiskt mellan det och Qpad MK-50 som jag köpte. Personligen föredrar...
Kanske inte har så mycket med saken att göra men har du provat att köra den där nätverks konfiguration appen?
Tror inte jag. Även om det också varierar så klart. När jag gick över från mina Androider till min nuvarande WP så har jag otroligt mycket...
Oj oj det är en gammal favorit. Jag minns en kompis hade ett sånt för länge sedan och jag fastnade för det. Fick gå till långa längder för att...
Då jag inte hittade någon specifik tråd som handlade om just tangentbord så tyckte jag att man kunde slänga upp en sådan också. Jag kanske...
RPG's är de ultimata telefon spelen! Sent from my Lumia 800 using the crappy Board Express
Vilka leveransrapporter och mess talar du om? För vanliga sms eller? Sent from my Lumia 800 using the crappy Board Express
Jag tycker det är ett bra pris. Man får ett fullfjädrat spel som kommer att ta säkert 30-40 timmar att spela igenom storyn på.
Typ media, verktyg, spel, social etc... Sent from my Lumia 800 using the crappy Board Express
Inga problem! Hoppas att du får den hjälp som du behöver där borta!
Vet inte riktigt faktiskt har aldrig sett hur det ser ut. Men vad jag vet är det denna del...
Hitta bara en svensk sida med reservdelar: http://www.mytrendyphone.se/shop/sony-ericsson-xperia-132438c1.html T5 och andra sådana nycklar...
Har du otur kan det ju även vara så att kontakten är sliten eller börjar gå sönder. Det finns dock sådana att köpa billigt på internet har jag...
Det där kan man fixa själv om du har lite pill-färdigheter. Flera som gjort det om man läser på XDA. Om du lämnar in den... vad du än gör så...
Haha nice one hade inte sett den förut.
Haha ursäkta offtopic men så fort jag ser din avatar så tänker jag på det här: http://www.youtube.com/watch?v=Udd8y2MsNQc
Uppdatering till Board Express på G. Gratisversionen är redan uppdaterad till 2.16 och då funkar tydligen sökningen igen men betalversionen ligger...
Såg den igår och jag tycker dock den är ganska rolig om än måttligt överdriven emellanåt. 6/10
Nice!
QPAD 5K Helt OK. Lirar aldrig spel på PC. Vill bara ha en skön pålitlig mus. Denna ligger perfekt i min hand.
Dina två störningsmoment tror jag inte det går att göra något åt direkt. Finns andra browsers att köra men vad jag vet kör ingen med flikar....
http://support.tapatalk.com/threads/windows-7-version.10148/ Tala gärna om hur mycket vi behöver Tapatalk till WP...
Mitt batteri slurpade slut fort som fan idag utan anledning och tyckte det var märkligt då jag har en så ren telefon nu. Men sen kom jag på att...
Bilvax tricket funkar hyfsat (Sonax flytande hårdvax är bra). Det håller dessutom flottet borta bra. Lite knepigt att få ut det över hela ytan pga...
Jag kan nu säga att jag har "fixat" mitt WIFI som telefonen tappade med jämna mellanrum. Så nu funkar mitt Netgear WNR1000 klockrent. Det enda...
En liten hörna i mitt vardagsrum. [IMG]
Nånting är ju fel när lurar som t.ex. HOX släpptes i det skick som den faktiskt var i då. Nog vart allt överdrivet för folk satt ju och letade fel...
Metrotube är tillbaka på marketplace. Riktigt jävla grym och snygg Youtube app. Metro i sitt esse. Den är dessutom gratis numera.
Mitt marketplace började "lagga". Jag fick en sekunds "loading" skärm nästan hela tiden när jag gick in i någon huvudkategori såsom apps eller...
På jobbet får jag allt som ofta frågor av kollegor hur man det här och hur gör man det där på sin Android telefon. Jag har aldrig fått något fråga...
Bugga sig kan det alltid göra vid uppdatering om man har otur (gjorde det för mig tidigare i veckan). Tror inte det blir någon större risk för att...
iPhone 4S tar varma och fina bilder. Annars har en del Sony Ericsson telefoner riktigt bra kamera.
Kan du inte köra sladdtricket en gång till då för att få ännu en uppdatering?
Det är väl en del av deras "identitet", tillhörande deras system/launcher och således vill de väl inte att man ska kunna avinstallera det även om...
Missnöje mot den appen ja men inget annat ;). Sent from my Lumia 800 using the crappy Board Express
Tack! Känns som en mindre seger faktiskt. Sent from my Lumia 800 using the crappy Board Express
Det släpper säkert aldrig! Gör det titt som tätt jag med. Jo det är smidigare att öppna appen än att ta till IE. Går mycket fortare och man...
Shit vilken jävla pärla du är!! Sent from my Lumia 800 using the crappy Board Express
Hmm en tanke.. Om någon gör en backup på sina forum genom Board Express och sen loggar in på skydrive och delar eventuella filer som ligger där...