Separera namn med ett kommatecken.
Får köra med öppet fönster under natten hör jag!
Vilket är?
Man skulle bara ansöka om lurarna till Google, inte till Fnac. Jag har för övrigt ett par QC 35 II som jag fick av Google
Den får jobba en del va?
Skönt? :P
Ja, verkligen härlig temperatur! :P
Hade gärna haft den temperaturen I mitt gamla rum (hos föräldrarna) är det ca 24 grader. Den tempen har gått sakta uppåt under veckan. Var...
1 grad kallare i medeltemp i min lägenhet [ATTACH] Sägs ;) Man ser också verkligen att de senaste 2 dagarna varit väldigt varmt hos dig :)
fy satan! Vad för app?
Kan man få se historiken för 1 vecka? :D
@keyser Börjar närma mig din övervåning i temp :D
Utomhus för ca 1 timme sedan [ATTACH] Inomhus [ATTACH]
Satan i gatan va varmt det är idag! Det är INTE skönt att åka spårvagn utan AC idag kan jag meddela!
För att det inte går att återkalla. " Varför gäller covidbevis för vaccinationer endast i 90 dagar? Det finns inget sätt att återkalla...
Ok. Inget sånt kommit upp hos mig
Nej, det bör du inte behöva. Däremot måste du aktivera det i inställningarna i Magisk appen
Öppnades den där webbläsaren automatiskt? Eller när du öppnade Edge?
Nej, finns ej i Pixel Launcher
Ja, brukar inte ske 00:00 utan lite olika under natten. Vet att hos Comviq görs flytt vid 03:00 dock så står det i SMS:et vilken tid det görs....
Precis som @bernard skriver så har det inte funnit på Pixel telefoner (dock på Pixel experiance custom ROM:en jag kör mig roligt nog). Andra...
Ok. Inte fått något sånt på de 3 datorer jag har.
Inte fått någon reklam. Hur såg den ut/hur kom den fram?
Troligtvis har det med upplåst bootloader som @flipp säger. Man brukar kunna lösa det problemet genom att installera Magisk och använda Magisk Hide
Tidigaste regn i Stockholm ser ut att bli på måndag enligt SMHI
För mig ja
Haha, hade gärna kunnat göra det Är svårt. Öppnar allt när det är kallare ute än inne. Problemet är att när man stänger igen så blir det nästan...
Plats: Mariatorget, Stockholm Operatör: Tele2 4G (denna telefon har inte stöd för CA) Telefon: Xiaomi Redmi Note 5 [ATTACH]
Inte så farligt ändå. Nästan vad det är i min lägenhet på kvällen
Då var begravning över. Det är så jobbigt när man ska lägga rosen på kistan :cry::cry:
Hur varmt är det på övervåningen nu efter att det varit så varmt ett bra tag
Japp, och ska bli 30°C idag och 32°C imorgon här i Stockholm :/
Happ, begravning idag :cry:
Om det inte finns i inställningarna i Google Home appen så går det nog inte
Varför just Apple, finns ju andra företag också
För mig är att det mer att jag vill kunna ha telefonen i fickan när jag sitter ned vilket inte går med telefoner som r större än runt 160mm på längden
Då kommer det se en del annorlunda ut. Kolla på youtube. Sök på Xiaomi Miui så kommer du få upp många videor :)
Vad för lur har han nu? Det är inte så mycket bload (vad jag kan minnas) däremot är interfacet annorlunda, beroende på vad han har haft nu
Det är något som @bernard lagt in i systemet så att det automatiskt blir det
Det var redan listat när jag köpte telefonen, dvs de första recensionerna. Men testa. När du köper den i Sverige på nätet så har du 2 veckors...
Ah, right!