Separera namn med ett kommatecken.
Om man säger så här: vad kan dagens lurar göra som inte din Note 3 redan kan? :) Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Note 4 har metallram. Enbart därför böjningen behålls. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Exakt. Apple löser allt med sega animationer. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Gå till http://techerrata.com/browse/twrp2/bacon och ta senaste. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Lyssnar du inte eller vad? Det kvittar vad du gör med filen batterystats.bin, den påverkar inte din batteritid, punkt slut. En av Androids...
Vad får du för fel? Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Jag flashade med twrp. Bytte dock namn på en fil i /system/bin som Franco kernel hade ändrat namn på "thermal-engine.bak" skall heta...
Jag har bara en frisyr. Snaggat. Det kan man gott fixa själv eller be farsan så länge jag bor hemma. ;)
Manad att hålla med. Än så länge inga touchproblem heller.
Du vill låta en student rota runt i din mun för att spara pengar? :p
Det måste du gjort, för regel lyder ordagrant: "3. Skapa inte samma tråd eller inlägg i flera olika underforum eller trådar. Detta kallas...
Även fast detta är en sandlådan så gäller swedroids regler här ändå. Korspostning strider mot regel #3 och om man medvetet bryter mot reglerna så...
Spam, trams och korspostning, kanske? Han korspostade t.ex. medvetet samma meddelande här och i sporttråden. Skulle gissa att det är...
Mina "krav" är väl att kvinnan inte ska vara fetare eller fulare än mig ;D
Attans! :p
Det där är bara ett löjligt "gnäll" från iphoneloyalister som är lite ledsna i ögat efter bendgate. Alla mobiler vars ram och skärm inte är...
Note 4. Hmm....
Dra en nandroid med twrp, flasha senaste OTAn och testa. Skulle den vara sämre så nandroidar man bara tillbaka. Easy as pie. :)
Nej.
Precis. Jobb ger mer erfarenhet än att hatta runt på intervju efter intervju som kanske ändå inte leder till något. :)
Otur nog att få jobb, menar du? ;)
Jag är glad över att jag aldrig behövt gå på en arbetsintervju :D Inga problem med tapatalk vad jag kan komma på.
Ja, men då så. :cowboy: Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Kan en mod låsa min tråd i köprådforumet? Vill ha den låst, men jag får inte använda rapporteringsfunktionen för det, tydligen. Sent from my...
Finns enbart invites för 64 GB. Vill du ha 16 GB får du köpa från Kina. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
De rullar ut till några i taget. Bäst så ifall massa buggar uppstår. OPO är inte operatörslåst så vad du har för operatör har absolut ingen...
Svårt att säga så nära inpå men jag har ännu inte behövt starta om mobilen för att touchen cpar sig. Vi får se. Börjar bli lite trött på att...
Ja, men det är inte svårare än att roota om. Inga iPhones det här där man får vänta ett halvår till nästa jailbreak. ;) Sent from my OnePlus One...
Just densamme! Haha. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Ingen aning vad han heter. Han är jävligt monoton i rösten. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Typ som expressens reporter? Stackars folk. Hur kan man vara så enkelspårig? Det gäller förstås inbitna Samsunganvändare också. Sent from my...
Haha jo precis. De kan nog sälja en sten som "Apple iRock". Sent from my OnePlus One using Tapatalk
iFåne SexPlus verkar rätt populär. Den är ju fysiskt större än typ OnePlus One :p Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Jag upplever inga buggar med 38R. Touchen är hittills mycket bättre. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Rent spontant känns dom väldigt skumma. Kolla deras omdömen på prisjakt, väldigt blandade åsikter. http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=3304...
Det verkar finnas något liknande det iaf, som ändrar färgen dynamiskt. Så här ser det ut för mig under display-inställningar. [IMG] Sent from...
Funkar finfint. Sideloadade med twrp Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Vår gamla Electrolux-tvättmaskin blev 23 år innan den fick pensioneras. Kvalitet ;) Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Plussa på en 300 kr och få en OnePlus One. Bästa design och kamera för pengarna. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Den är gräsligt ful i mitt tycke. Sent from my OnePlus One using Tapatalk