Separera namn med ett kommatecken.
Är du säker på att den masten tillhör din operatör? Det kan ju vara en annan operatörs mast också tyvärr
hahahahaha För dem som gillar o gå på bio så stänger biograferna den 24 november. "Nu är det definitivt. Filmstaden stänger alla sina biografer...
Det är också en fråga
Då skulle jag nog rekommendera i första hand Pixel 4a, om du är villig o importera från t.ex. Frankrike eller Tyskland. Hos Fnac så skickar dem...
Ah, så man kommer kunna ha båda apparna? 1 för om man vill betala med kort i butiker som Google Pay appen har gjort fram till idag, plus nu en ny...
Ditt Google utrymme delas mellan Google Foto, Google Drive och Gmail. Det ser du också i länkarna. Det material som du laddat upp till Google Foto...
Huh?
Jag gillar inte det jag ser av den nya appen (kollat på Android Police) Ser inte vart man har sina kort och om man inte vill betala med...
Antingen här Google Foto eller här Logga in – Google Konton
Vad jag vet, går det inte o ändra. Jag beställde en otg kabel, som också skickades till ombudet. Amazon skickade otg kabeln (som var typ 10-15cm...
Ja, Tapatalk visar inte signaturer. Bara o gå in på forumet via en webbläsare så kommer du se signaturer
Huh? Nej, det gör dem vad jag vet. Eller vart läste du det? Något du kan länka till? För jag vet inte hur stort detta paket kommer vara. Man kan...
Jo, men vill vara säker på att den kommer fram, så ska se var @Rillekille skrev det :)
Precis. Står följande under FAQ:n "When you place your order on the dealer’s site, be sure to provide your name and your reference following...
Ja, men man ska ange COLISEXPAT ref.XXXXXX där man köper/när man vill ha saker skickade till den adressen.
Ah! Va bra att du använt den, för det är den jag tänker använda mig av också. Hur/var uppgav du följande: COLISEXPAT - ref.XXXXXX?
Det undrar jag med. Verkar inte vara någon än så länge som skickat till forwardingtjänst känns det som. Jag är som sagt lite orolig hur jag ska...
Om man ser till hela Sverige ja, men det behöver inte betyda att de har det i de områden du är i
Är det till Sverige eller forwardingtjänst?
Har du fortfarande en OnePlus 3T? Och har du Fello som operatör fortfarande? För Fello har inte stöd för VoLTE och Wi-Fi än vad jag vet
Hur kan den blivit avbruten om den skickats?
Ja, kapaciteten i nätet är individuellt, så Telenor kanske håller på o ge kapacitet till nätet. Iallafall så har de inte, som du säger, gått ut...
Nej, han har Tele2 som operatör enligt hans info här på SweDroid De går nog på modellen av telefonen. Operatören kan se vad för telefon du...
Faktiskt så är det inte så långt ifrån. Tele2 (som Telenor bygger 5G täckningen tillsammans med) har aktiverat 5G i en del av Strängnäs, så det...
Ah, dang it. Hade gärna känt någon som bodde i Frankrike :(
För mig gick den från HUB CHILLY MAZARIN CHRONOPOST och Belgien samma dag, och dagen efter att den varit i Belgien så kom den till Danmark (Køge)....
Vad för forwardingtjänst använde du? För den forwardingtjänst jag reggat mig hos, så ska jag ange COLISEXPAT - ref. följt av en del siffror och...
Amazon Inloggning Välj typ "Var är min beställning" och sen typ "Leveransen är försenad" så ska du få upp chatt, det får jag [ATTACH]
Beror på vart i Sverige man bor. Chansen finns fortfarande. Sist tog det 4 arbetsdagar innan den kom fram. Men det beror som sagt också på varit i...
Det är faktiskt olika per land verkar det som. I Frankrike och Tyskland är det detta som gäller: You waited 14 days from the date of ordering your...
Har du fått dina hörlurar skickade? Om ja, vad för adress angav du?
Enligt Google Promotions så står det [ATTACH] "To take part in the Promotion, Participants must submit a claim for the Reward from 14 to 45 days...
Någon som angett en forwardingtjänst adress och som fått Google o skicka paketet dit?
Någon här inne som fått in 5G med Pixel 5 och Tele2 som operatör?
Det blir på håret i så fall. Beroende på vart i landet du bor. Det tog 4 dagar för mig förra gången jag handlade hos Fnac från att paketet var...
Verkar som det. En vän som har en Pixel 3a och Tele2 får inte valen gällande VoLTE/VoWi-Fi medans en annan vän, som jag hjälpte o importera en...
Angående Citybanan, så vet jag att Tele2 bara har 2G och 4G täckning där. Om jag inte minns fel så har Telia och Tre 3G täckning i Citybanan,...
Om säljaren vägrar kan man kontakta Amazon så löser dem det. Det har jag gjort en gång
Om du kan använda E-SIM + fysisk SIM så har den stöd för dual SIM. Den har bara en fysisk SIM-kortsplats.
Om du har tur, så kan den komma på fredag, beroende på vart i landet du bor. Sist tog det 4 arbetsdagar för paketet o komma från Frankrike till...