Separera namn med ett kommatecken.
Det är plun. Är du förvånad? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Och bara för det ska de bannas från att flyga?
De har lika mycket rätt att flyga som du.
Det kostade bara OIS :teeth:
ska du sitta och leka med den superhäftiga duokameran på 2x4 UP då? :teeth: :teeth:
Du får väl hoppas att det inte är några glipor och andra problem med M8an... fast det är väl att hoppas för mycket tror jag :innocent: :teeth:
Haha, anmärkte också på det. Kisel är väl inte jättetrevligt att hålla i kanske. ;D
Menar det liksom ;) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
saknar du oss redan? :-*
Openoffice. Till dator eller vad? Jag kör word 2007 på datorn, och på mob har jag office mobile, det är ju gratis nu.
Hör med tele2 om du får en utbyteslur så länge. Yes, det är garantirep utan tjafs. Iaf vad jag läst och hört, men sen finns det specialfall...
Lämnade in den på Telia runt 10-tiden igår förmiddag. Säljaren sade att det skulle ta två veckor och att rep sker i Sverige. Han kanske inte...
"men manualen säger så, och den ska man lyda" :p :p
köp henne en iphone.
Nu har baad en M8. :)
jo men jag väljer bara dåliga nick. :P
Jo mycket möjligt att jag pingade fel. Minns inte om jag skrev manny eller mannyb (han nickar mannyb). Nickval, ja, men jag har bara haft ett...
Aha. Äh, engelska är nice. ;) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
ja men dåså. :D Jag har en Steelseries QCK+ :P Vill ha en qpad dock för att ha ännu en till qpad till samlingen ;) (tgb, mus och hörlurar är...
för liten. ;)
Haha. Man kan säga att brevet såg lite upprivet ut. :teeth:
Finns det nåt kollinr eller skickades det som brev?
Tror du missförstod vad jag menade. Du skrev "den amerikanska modellen", men det finns bevisligen fem olika modeller för USA, enl. GSMarena:...
Vilken? Det finns ganska många olika amerikanska modeller. Motorola Moto X XT1058 for AT&T Motorola Moto X XT1053 for T-Mobile Motorola Moto...
Hänglås; har du skickat paketet/brevet än? ^^
Det enda du kan göra är att få sensorn bytt. Min One repareras i detta nu. Åk in till Tele2 och lämna den till dem. Du kan inte få den utbytt i...
Närmsta Kjell är 7 mil härifrån och då köper jag hellre Powerking (som också säljs 7 mil härifrån)
IT är kul. ;) Politik kan man lämna åt de som älskar att ljuga. ;)
Okej, du drar ur laddaren. Okej, du läser manualer till punkt och pricka. Vi andra har inte råkat ur för någon brand eller annan oönskvärd...
IT-säkerhet
Dissa intw Powerking va, sitter här med en nu. :cool:
Låter som en utmärkt deal! Kan du leva med att undvara 400 kr till mobilen varje månad så kör hårt. :)
om du tar den på abb då? :teeth:
Vad sa jag igår? Starta en donationsgrej så folk får bort dig från hemska iOS ;)
Hmm. Är det sån skillnad alltså? Fan bud på att dra i typ 10.2 Stable eller nåt. Flyter det på mycket bättre? Sent from my Galaxy Nexus using...
Ja, för öl är vidrigt :p Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Fan vad gnex laggar på 4.4.2 Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Tämligen vanligt i Småland med, skulle jag våga påstå.
Eller den halvminuten det tar till bilen ;)
Hehe :teeth: