Separera namn med ett kommatecken.
Vad är det för löjlig AW-tävling på FB där man ska dricka en öl inom 24h? Öl som är så jävulskt vidrigt så det finns inte.
Minns att jag satt och lirade nåt skate-spel till PSX för en massa år sen. Minns fan inte vad det hette men riktigt kul var det iaf. :) Synd...
I och för sig. :)
THPS2 är ju bara sisådär 8 år för gammalt XD Ville ju tips på relativt nya spel :P (Ribban kan då höjas till 2014. Det var 2011 först då jag...
Du kan nog kränga den för 17k iaf XD
DiRT Showdown är väldigt trevligt. Haffade det och andra Codemasters-spel från Humble Bundle häromdagen.
Jag har inte orkat dra in nån kärna än. Kör vidare på baads hopkok. :)
Du är en liten fågel, en 8-bits-sprite som du ska leda genom ett oändligt fält där det är rör uppe och nere (d.v.s leda fågeln genom hinder) Nu...
10 legit. Några hundra miljoner efter en runda med GameGuardian...
+1 Freemium är okej så länge det inte övergår till P2W-konceptet (Pay2Win), men precis som du säger ska det heller inte vara 500h grind för att...
Snart så. :) http://online.wsj.com/news/articles/SB10001424052702304104504579374893734151208
Funderar på Oppo Find 7 Sent from my HTC One using Tapatalk
X-Men Origins: Wolverine X-Men: First Class Riktigt bra filmer dom här också. :) Blir avslutningsvis att se The Wolverine, så har man sett alla...
De gör grymma lurar, det ska man inte ta ifrån dom, men dom verkar inte riktigt greppa det här med kvalitetskontroll. Detta är det inte bara jag...
+1 Sent from my HTC One using Tapatalk
Vissa skulle inte uppfatta bra filmer om filmerna så slog dem i nyllet. ;) Sent from my HTC One using Tapatalk
Är väl bara att lägga en ipa i iTunes och synka den vägen? Tror JB krävs dock Sent from my HTC One using Tapatalk
Yes. Som jag skrev /data/misc/wifi/wpa_supplicant.conf
Min nästa lur kan jag direkt säga blir ingen HTC. Litar inte på att dom kommer lära sig med M8 heller.
http://tldp.org/HOWTO/Bash-Prog-Intro-HOWTO-4.html
Kanske inte. Jag tror du ändå kan läsa filen så länge filhanteraren kan besöka dessa mappar. Sent from my HTC One using Tapatalk
Haha jo man kanske skulle det :teeth:
Ladda ner en root-filhanterare och gå till /data/misc/wifi/ och öppna filen wpa_supplicant.conf. Där står alla sparade wifi-lösenord. Root är...
No idea. Ska du byta upp dig innan dess? ^^
"In the last few years the gaming industry have been threw a big change" Detta låter ju helt åt helvete.
Undrar hur Sense 6 kommer bli. :)
Jag vet inte, jag är ganska säker på att jag aldrig sagt att jag per definition aldrig kan använda en orootad android. Jag kan ha sagt att jag...
Kan inte det på min HTC One iaf.
Yes. :) Visa mig var jag skrev att jag aldrig skulle kunna använda en orootad android.
Kanske skulle kunna få det att funka med djupmeck men palla. :p Bt kan jag icke svara på då jag sällan kör med det Sent from my HTC One using...
Funkar med Android out of the box. Allt som krävs är en torrentapp. Så det "bara funkar" i Android. Sent from my HTC One using Tapatalk
Jag vill ha gpe men min router verkar hata vanilla android XD Sent from my HTC One using Tapatalk
Dom har en restaurang med, I Sverige iaf :) Sent from my HTC One using Tapatalk
Kanske ska flasha nån annan rom sen klaga lite på lite allt möjligt osv. Verkar jag ju bara bra på :) Sent from my HTC One using Tapatalk
1. iOS har kass multitasking 2. Tangentbordet är CP och har inte "flow" 3. Inga torrents 4. Kan inte flasha roms Etc, etc Detta är mina...
Okej. :) Hmm.
Är EX fortf. den bästa kerneln? Funderar på om man ska peta in en sen.
Enders Game Väldigt bra. X-Men 1, 2, 3 Väldigt bra dom här med. Imorgon blir det mer X-Men samt lite Wolverine på det. :)
Men sluta dra kortet då kanske? Du har viktigare saker att tänka på, säger du, men ändå bryr du dig så himla mycket om detta? 1. Fixa så det...
Och jag antar att den store, felfrie och helt perfekte Dirk Diggler totalt missade mitt inlägg?...