Separera namn med ett kommatecken.
Nope. PS4 stödjer inte DualShock 3. PS Move funkar dock.
DreamHawk summerar det bra.
Varför ska jag behöva förklara mig? Det är väl isåfall DU som ska förklara varför det är ursäktligt att inte kryptera löserord.
Jag har inte samma lösen till något annat men det är fortfarande inte okej att de sparar lösenord i klartext. Sent from my HTC One using Tapatalk
Det är fortfarande inte bra att lösenord sparas i klartext, punkt slut. Riktigt dåligt från dustins sida. En BRA sida SKA ha lösenord som de...
Jag klonade min HDD till min SSD (Samsung 840) med Samsungs verktyg. STORT misstag kan jag tillägga. Den gjorde nåt skumt med windowspartitionerna...
hur är cm11 nu för tiden? Senast jag körde det var det unofficial och alpha :P
Nähä?
Fråga varför han undviker frågan om kvittot. Fråga om han ens har ett riktigt kvitto att ge dig.
Startade också TT medan det uppdaterades men TT bara stängdes ner. Ingen reboot eller liknande.
Jag har det i mitt cv. Fick det som råd från någon Sent from my HTC One using Tapatalk
Varför vill den göra det? Sinless är ju inte stock precis, den är ju rätt kraftigt moddad. Att ta en OTA från google över den är väl inte spec bra?
Frågat på xda men inte fått ett riktigt svar. Varför kräver nya Sinless s-off och SuperCID? absolut inget bekymmer för mig men jag är ändå nyfiken...
Du behöver inte skicka videon till nån ^^
Gör det med webcammen innan först ^^ Kan ju vara kul att se vilket stolpskott som inte kan skilja på mitt och ditt :P
Så jävla lömskt gjort!
http://www.geeky-gadgets.com/mac-pro-hackintosh-made-using-a-bathroom-trash-can-15-01-2014/ Sent from my HTC One using Tapatalk
Tack-knapp i OT? förstår inte vad du pratar om :innocent: Sent from my HTC One using Tapatalk
vet inte, men antar att det blir att hjälpa till eller nåt?
Tack. :) Blev på Euronics. :teeth:
yes, man kan, men vet inte hur bra det går att flasha den då den förmodligen kommer gnälla på root och annat. Men rootar man och flashar man ska...
Hmm. Ska man dra in kitkat kanske? Jobbigt att sätta upp allt igen :p Sent from my HTC One using Tapatalk
Då har man hittat sig en praktikplats. Ska bli kul :)
Haha. SMHI. Säger dom att de ska bli solsken och värme kan man fan förvänta sig monsun-regn..
Kul väder. Femton cm snö på bilen, fastfrusna dörrar, och halt som bara den. Tur man tog det försiktigt. Sent from my HTC One using Tapatalk
Riddick (2013) Riktigt bra film. :)
dog hon
jag säger "hon" till klockan. Sue me.
Ja visst fan är det det. Låter fult, ser fult ut i skrift!
Wut? Firefox default-look är denna för mig. Helt orört firefox vad gäller teman. [IMG] han kanske kör ff till linux? Till windows ser det INTE...
Sen när blev "h*n" oanvändbart? Varför tjafsa med "hen"? Jävla pk-fasoner.
Kör Chrome. Finns ingen webbläsare jag är så nöjd med (men som jag ibland också hatar). Har 9 tabbar uppe för närvarande och Chromes huvudprocess...
Najs! Antar att du kommer ha rätt kul ^^ Vad ligger BF4 på till PS4 (i GB)? Totalt sett efter installation?
Firefox suger dolme anyway. Använder det högst sällan, dvs en gång på miljonen då jag behöver ett visst tillägg chrome inte har. (ff till pc)...
Facebook.. Där får jag alla nyheter jag behöver.. Sent from my HTC One using Tapatalk
Synd att magi inte finns ^^ Sent from my HTC One using Tapatalk
Hoppas det håller i sig. Bäst så för allas trevnad. :p
Sluta rök så har du inte det problemet i framtiden. ;)
pratar du om tapa? Det gjorde jag
4.4.1 :P Fick 4.4.0 igår och denna droppade in för två timmar sen