Separera namn med ett kommatecken.
Tack för länken. Bokmärker den så jag kan se framtida ändringar då jag alltid undrat i stort sett. Blir väl att peta in rev 141 under kvällen...
Kör fortf på rev 130 och har märkt att IC redan är uppe i rev 141. Några märkbara skillnader som är värt att uppgradera för? Tycker att rev 130...
Galax var otrevlig mot mod och fick en varning. Sedan efter mod låst en tråd där en medlem hängde ut en annan så gjorde galax precis samma sak....
Haha, ja, ganska så duktigt. :p Flashback har dragit åt svångremmen ordentligt. ;)
Det varierar från butik till butik då personalen värderar lurarna (Har jag hört). Testa en annan affär.
HTC One - alla dagar i veckan. Samsung kan fara och flyga om de inte gör stora designändringar och omstruktureringar.
är Galax bannad för all tid och framtid?
Det finns en "report-knapp" så man kan rapportera trådflytt till mods om man orkar kolla!
Den har ju typ 400 MB/s mindre i skrivhastighet än andra SSDer :eek:
S4ans romkokare är inte spec dåliga dom heller. ;) Men HTCs romkokare är legendariska!
Gör det. Om du köper den, köp ett externt sdkort direkt. Hoppas du kan leva med smearingen då isf. ;)
Köp ingen S4. Hemsk jävla mobil det där. TouchWiz är laggigt, bloatat och allmänt hemskt. Att S4an är plast är väl inget jättestörande moment men...
Hmm, kanske kan uppa budgeten lite då.
"nordic certified" är enbart trams!
Vi får se vad det blir. Får lön den 27:e så har nån dag till att spana runt.
Man kan väl inte spela online på torrentade spel?
Ska ha den som systemdisk. Windows 7, alla program samt eventuellt ett spel eller två. Ska ha min nuvarande HDD på 500 GB (WDC Blue) som lagringsdisk.
Har du S-OFF? Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Fast and furious är ju bra. Sent from my HTC One using Tapatalk 4
<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/x-KDhYjgMlY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Vill inte ha en SSD med MLC. Den ska ha SLC då SLC är snabbare (läs/skriv-hastigheter) och tål mer cykler. Att SSD med MLC sedan är billigare...
Förresten, vilken är bästa SSD'n för absolut max 1000 kr? D.v.s. 1000 kr INKL frakt.
Köpa lite datorgrejer nästa vecka då. Vattenkylning och en SSD. Får runt 18k efter skatt från sommarjobbet. :) Sent from my HTC One using...
15h kvar på torrenten. 16k+ som vill åt och bara 900 nånting som seedar.
Bättre än Beethoven iaf.
Jag tycker Miley Cyrus är sjukt het!
Håller på att tanka det nu.
Jag har svårt att se nån annan än Christian Bale som batman, faktiskt. Och Heath Ledger gjorde hands down den bästa Jokern. Jack Nicholson...
Jag fixar 4km på ~2.5 min. Med bil ;) Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Samma som OP. Sitter perfekt nertill, men uppe i högra hörnet är glaset nån millimeter över högtalargallret. Verkar dock kunna trycka glaset på...
Yes, jag sålde en mobil till en här på SwD helt utan att denne känt på mobilen. Gick hur smidigt som helst och jag är ingen oärlig människa på...
orcophant; Något för dig? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=793064
I World War Z tyckte jag zombiesarna var rätt så snabba av sig.
Alla har inte möjlighet att betala fyr- och femsiffriga belopp rakt ur plånboken. Därför tar man lån. Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Du kan ju köra med titanium backup pro som kostar en halv pizza (~41 kr) och gör återställandet av appar sjukt bekvämligt. Sent from my HTC One...
Den gode baad tycker jag knådar bättre roms än "Mike med stora sigen" ;) Sen lite elementalX på det så är det en mycket trevlig upplevelse!...
Är nog manad att hålla med. Inte för jag testat Forza men just Forza Horizon ser sjukt nice ut! Så allt är inte dåligt med "lilla" stora krysslåda ;)
Tror han menar bypassa (komma runt) och då i så fall Metro.
Har inte spelat det så kan ej uttala mig. :) Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Gran Turismo, God of War, Uncharted, osv ;) Sent from my HTC One using Tapatalk 4