Separera namn med ett kommatecken.
Du citerade nog fel person :)
Har inte läst någon artikel som sagt det, men okej.
Nej, det drar inget batteri
Den går på vad du har för systemspråk på telefonen Är pga engelskan Nej, inte utan att ändra språk/datuminställningarna i telefonen, inte bara...
Ah, nej. Tänkte mer på om man hade någon äldre själv :) som jag har
Visserligen. Om man inte vill/kan använda custom rom :)
Ja, tyvärr blir det så. Och Android är inte ensam om det. Det är tyvärr även samma sak på iOS sidan
Är till o med svårt o boka en tid där ibland för att allt är uppbokat
För att du gick från 9 till 8, går inte o återställa från en nyare version än den som du har på telefonen
Stockholm butiken är extremt populär. En gång ringde jag dit för o fråga om de hade drop-in, var typ 2-3 timmars väntetid i så fall
Jadu... Då tror jag nog att du får kontakta supporten ändå :/
Står det något mer än bara nekades om du trycker på en av transaktionerna? Annars får du nog nästan prata med Revoluts kundtjänst o se om de kan...
ah, jo, det kan va dra något mer, 4G drar dock betydligt mindre nu, än när det kom ut. Men har man en dålig 4G täckning, men en bra 3G täckning,...
Står det något i Revolut? Tänker i listan över transaktioner, brukar stå där varför köpet nekats
Du har inte stängt av något i Revolut appen till kortet?
Ja, om 3G täckningen är bättre så är ju det absolut ett alternativ.
Fick svar. 3800:- vill han ha för den
Håller på o kollar med vännen (då det är hans telefon, men jag hjälper han o sälja den :)) Återkommer helt, men vad jag minns när jag pratade med...
Den dåliga mottagningen på båda SIM-korten i kombination med att du kör dual-SIM så tror jag att det är iallafall en del av ditt problem. Om du...
OnePlus har ett pop-up event i stockholm, och på dessa event brukar man kunna få köpa telefonen
Kom dock på att butiker i USA kanske säljer Verizon versionen av Pixel 3 vilket innebär att den kan vara operatörslåst i X antal dagar, samt att...
16 oktober börjar Xiaomi rulla ut det. Källa: MIUI 11 to start rolling out globally on October 16
Går inte hos mig där än [IMG]
Vad jag kan få fram här Tekniska specifikationer för maskinvaran i Pixel-mobilen - Pixel Phone Hjälp så finns det bara 1 version av Pixel 3 XL...
Har en OnePlus 6t 128GB 8GB RAM, svart väldigt bra skick skulle jag vilja säga. Finns i Stockholm
@jajo Vad tycker du om Pixel 1 video filming? Det var någon på YouTube som inte tyckte att den var bra.
Vart gick du in? För där jag gick in kunde inte jag aktivera det
Ta o boka en tid i Genius Bar på Apple Store butiken i Täby Centrum då :)
Du bor inte i närheten av Stockholm, Malmö eller Helsingborg?
Inte mer att du inte kan använda dig av garantin här i Sverige, utan måste kontakta eGlobal, samt att den kanske inte kör med EEA mjukvaran, men...
Detta var visserligen 1.5 år sedan jag försökte
Däremot kan man få problem om man vill hämta ut nytt SIM-kort i butik. Det hade jag sist jag ville. Min närmsta butik ville prompt inte göra det,...
Du får välja, men det gratis virtuella är inte engångs utan gäller i 5 år
Får vi se hur batteriet är på den. I värsta fall får jag väl använda den som kamera telefon och liknande o sälja OnePlus 3:an pm batteriet inte...
Nej, det gör det inte. Du kan beställa ett nytt via Mitt Tele2 appen [IMG] Välj i vänstra sidomenyn Datakort så kommer du in hit
Till en början får jag testa från en vän, som köpte telefonen april 2018 och som användes sparsamt av hans far ett tag så jag tror inte...
@jajo eller någon annan Pixel 1 står sig, vad jag förstått (av @bernard ), fortfarande rätt bra eller vad tycker du? Om man jämför med typ Xiaomi...
Ah! hmmm då vet ej något tyvärr
Testa o sätta i ett SIM-kort, många Huawei telefoner verkar kräva SIM-kort för att få uppdateringar, så kanske samma sak på plattorna med 4G stöd
Har du Wi-Fi eller Wi-Fi + 4G modell?