Separera namn med ett kommatecken.
För att roota måste bootloader låsas upp och då wipas data (ALLT på luren, d.v.s. låtar, foto, bilder, alla inställningar, osv)
Swiftkey klarar det galant. Den har rättstavning på tre språk samtidigt på samma tangentbord. Enda man egentligen byter på swiftkey är de knappar...
Smakar det så kostar det. :) Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Samlarvärde? Mobiler har inget samlarvärde. Om den inte är stämplad med ett bitet äpple på baksidan.
Jaså :p
Nej. 500 kr max.
se till att du har S-OFF innan du drar in den.
Aha, tack. Skulle inte vara fy skam att bli inbjuden till beta-programmet.
Får se vad det finns på YT och om en video räcker. EDIT: Tror inte jag köper det. Verkar inte direkt kul efter att ha kollat några videor
Ligger en Hund begraven här nånstans :p
Läste på Technobuffalo att Blackberry's message-app nu är tillgänglig på android men ingen nedladdningslänk postades. Kanske missat något?
En månad till, minst.
Nej, vad säger man? Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
beyorn; har en till salu Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Jorå, men jag sålde den. Saknade HTCn. Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Knappast. Note 3 är redan floppad i mitt tycke. Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Pff, jag lär inte ens ha den ett fullt år. ;) Kommer ju komma ut väldigt intressanta lurar snart, och kan jag byta så byter jag. ^^ Men...
Byt ut mån mot år, så visst. ;)
Finns iofs risker med allt. Luften vi andas i detta nu kanske har lite högre halter av farligt gift än för en timme sen. ;)
Skavanker. ;) Bytte inte färg, det är fortfarande silver.
Sant! :D
Haha, jag också! Kan banne mig svära på att denna inte blir lika varm, men kan vara placebo. ;)
Huh? Förstod inte frågan.
Störde mig på mycket. Aja. Konstigt hur det funkar, egentligen. Vi har Galax som byter mobil oftare än gemene man byter skor. Vi har baxee som...
beror på om det kommer nåt annat intressant jag vill ha. Många lär ju tycka det tänket är konstigt men då får de tycka det. Jag gör ju som jag...
Var och bytte min One idag mot en annan One. Till synes skavankfri (förutom de sedvanliga små glappen), och dum som man var drog man in...
Jag.
Yes. Sålde S4an till beyorn här på forumet och köpte en One igen :)
Okej. Vill ni vara arroganta så fine. Jag anser mig ha rätten att vara petig när mobilfan kostat runt 6000 kr.
Fast laddar man ner en app från säg TPB så vet man ju inte om någon lagt in en skadlig kod.
Nöjd med HTCn nu :D Hittar inga störande fel nånstans. ;)
Äh :p
20, bor hemma i lägenhet/hyresrätt. Arbetslös och flyttar inte förrän jag har ett fast jobb.
Var på Telia idag och fick min One utbytt på plats mot en ny. Denna verkar bra än så länge :) Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Helt klart CM. hade jag kört om jag hade en Nexus Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
tyg-tegelsten? ;) Eller om du har en tegelsten och häller mjukmedel på den då? :p
Om den är gjord utav tyg då, och fylld med säg bomull? Är den inte mjuk då? ;)
Jag ser softbrick som en mjukvarubrick. Att systemet eller kernel är fuckat och hindrar boot. :p Hardbrick ser jag som ren och skär brick....
Säger han som kör stock och orootat :p :p
Orden "stable" och "buttery smooth", o.s.v. har på XDA förlorat sina meningar då de används väldigt vilt.