Separera namn med ett kommatecken.
Jag kommer också ihåg när jag var liten sengångare. Allt gick så slött. :teeth: Sengångaren eller du? :eek:
Tror det skulle vara denna: [IMG] D.v.s. en blöt sengångare.
Ny nightly släppt igår masze; ;)
Var rädd om touchskärmen, den tål bara några miljoner tryck. ;)
Jag tror mer på det än om en random nisse på XDA skriver något. ^^
Ywes Vi jobbar dock på HTC Frankrike.
http://androidtelegraph.com/htc-france-official-says-htc-one-android-4-2-update-coming-tomorrow/ Så updaten ryktas nu komma imorgon.
Till mig. Agera substitut till den .16-mjukvaran jag hade inlagd innan jag började mixtra. Vet inte faktiskt. Trivs rätt bra med Trickdroid 7.5...
Nu när 4.2.2 OTA ryktas vara nära funderar jag på att gå tillbaka till stock, låsa BL, skaffa S-ON och sedan invänta OTA. Mike har ju en stock...
Använde den rätt frekvent när jag olyckligtvis ägde plastskräpet S3, men sedan jag skaffade min sexiga HTC One har jag inte använt N7an mycket...
Vet ej, faktiskt. Innan jag började mixtra med min lur hade jag .16 (köpte den olåst från NetOnNet) och även min lillebror har .16 och han har...
Xbox One kommer floppa stort, så är det bara. Visst, MS har sina lojala anhängare, men den kommer floppa likförbannat, och det med all jäkla rätt!
Någon som kör stock och har fått OTA'n? Har läst att den ska börja rulla ut idag. EDIT: Imorgon skall den komma, enligt HTC Frankrike:...
bootsamsung läggs i /system/media/ och shutdown läggs i shutdown-mappen. :)
Vad är det med 4.2.2? :)
Nordiska lurar får 1.29.401.16 som OTA medan EU får .12 som senast, så något fuffens är det.
Helium från Clockworkmod.
The woes of a flashaholic. ;) Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Trevlig rom det här med on-the-fly-inställningar men ska jag vara ärlig saknar jag aosp lite :p Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Inget jag märkt av, tror jag. Har haft en Galaxy S3 (med stock-baserade roms) ett bra tag och då är jag inte så petig längre.
Ja, den har några små skavanker. Typ en milimeterstor glipa på underkanten, sen att det inte är helt jämt på ovansidan (powerknappen bla är lite...
Jag skiter i vilket, faktiskt. Jag har inte 4G-abonnemang, så kör på 3G varje gång jag är ute. Min fråga var dock ifall 4G kan ligga och dra...
Jag kör inte ens med 4G (har inget abb med 4G), då ska det väl inte påverka något?
Najs. :) Jag tror jag har en nästintill felfri One, och det är min första.
Det är en asgrym telefon men ibland blir den för varm för att kännas behaglig att hålla.
Uppdatering: Min HTC blir inte bara "rätt varm". 20-30 minuters Candy Crush-spelande och man kan steka ägg på den..
Kontanter är så sjukt osmidigt.
Grattis! Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Synd bara att jag tycker låten är bra xD
Oh yes. Bästa telefonen jag ägt. :D
Haha, undrar hur många som gick på den? ^^
Skickade faktiskt ett mail till dem i Lördags att jag ångrat mig (eftersom min lillebrorsa köpte likadana skal som också luktade illa) Dock inte...
Inte student längre, men det är mycket pengar ändå. ^^
Jag funderade faktiskt på att köpa en iFemma innan jag skaffade min One, tro det eller ej. :p Facemeat; kan intyga. :p Måste fått en knäpp i...
Jag är fortf. på Trickdroid 7.5, har dock inte flashat varken tweaks eller themes-zippen. EDIT: Jag har bestämt mig för att stanna på Trickdroid....
Vet inte om man ska orka tjafsa med support för 69 spänn.
Pfft, skulle hellre köpa en iPhone än en till Samsung.
Tagga mig istället. ;) Ja, visst är det! Ful och kantig, TouchWiz, och fysisk hemknapp! Ungefär allt det dåliga man kan packa in i en smartphone.
Class 10 UHS-I är ju snabbare än vanliga class 10, väl?
Testa Koush's Helium?