Separera namn med ett kommatecken.
Glöm inte Facebook :D
Roligt är att de säger att 5G bryter mot mänskliga rättigheter :sealed:
Jag personligen ser inte det, men det är upp till dig själv o avgöra
Nej, inte oanvändbar, men beroende på vad som händer om 90 dagar, så kanske telefonen inte kan få Android upgraderingar/säkerhetsuppdateringar
Strålningen har det stått på ett annat papper det hade satt upp för några veckor sedan
De fortsätter o klaga på 5G här i Stockholm [IMG]
Ja alltså på Home enheterna ja, men inte på telefonen, för där finns inte heller funktionen
Kan du inte chatta med Tele2 på deras hemsida?
Kan vi sluta prata så mycket politik (om Trump) och fokusera mer på Huawei.
Chatta med Tele2? Finns på deras hemsida
Tillväga finns dock mailde eller vad den forwarding företaget heter
Pixel 3A: tyska Google Store är nog det enklaste sättet
Ja, jag ser också det. Maps missar dock fortfarande en kamera i den riktningen jag valt, som jag vet att det finns en (eller iallafall fanns sist...
Ja, det ska vara ett nytt
Kan inte hitta någon funktion att lägga till en kamera, och det saknas också minst 1 kamera på den vägen jag testade o kolla
Nu kan jag [ATTACH]
Fast den bilden du skickade är korrekt, det är 9.0.2 som är den officiella versionen, se bara till att det inte står beta, vilket det iallafall...
Ni ska inte ladda ner något där det står beta, då det inte är den officiella
Dags o uppdatera sin OP3 till Pie då :D
Testa denna, det är från OnePlus egna server...
Hämta hem uppdateringen själv, länk till i en annan tråd här i OnePlus 3 delen av forumet, eller via Oxygenupdater
Tror inte det är sista, de ska ge säkerhetsuppdateringar till november 2019
Ja, jag skulle vilja ha det så som det är i Skåne, där man kan ha sin månadsbiljett i appen
Nästa år ska man kunna blippa med sitt kort vid en spärr och därmed köpa en enkelbiljett iallafall Skånetrafiken har en mycket bra plattform när...
NFC delen är inte aktiv om inte skärmen är på :)
Men hur fungerar det då det fungerar med iOS enheter?
Jag vill minnas att telefoner kan bli rätt varma om man snabbladdar de med Qualcomms Quick Charge, vilket Note 8 stödjer
I förpackningen OnePlus 7 Pro Warp Charge 30 Power Adapter Warp Type-C Cable (Support USB 2.0) snabbstartsguide Welcome Letter Safety Information...
Vet inte helt, men man kan ju chromcasta från en iOS enhet, så vet i fan faktiskt
Inte märkt av något på mina datorer med Windows och Intel
Oh fy fan vad det såg ut, såg ju inte klokt ut
Det var ju vitt innan mörkt kom men okej...
Tack, det hjälpte faktiskt här också!
Ah! Så det är inte fel hos mig. jag har samma sak på min Nexus 4, trodde det var pga custom rom på den enheten, då det fungerat på den enheten förut
Med tanke på att ingick med OP6T, så räknar jag med att det ska ingå i OP7
Vitt? Nä mörkt
Dags o uppgradera Windows 10 [ATTACH]
Hur fungerar direktbetalning med Klarna kortet? Jag har valet att kunna skaffa Klarna kortet. Är det bra?
Då har Windows 10 May 2019 lanserats...
Ja, den har stöd för alla band, se OnePlus 7 Pro- OnePlus.com men det är osäkert gällande 4G+ (Carrier aggregation) då de inte skrivs ut