Separera namn med ett kommatecken.
Lyckades hitta en Sony Ericsson (ja Ericsson) MW600 i en dator jag demonterade i veckan, och headsetet verkar fungera :D Den tar iallafall laddning
Ja, det är inga problem, min telefon går ner till 3G nätet när ett samtal inkommer eller att jag gör ett utgående samtal
Vart så imponerad över @chraist förmåga att se vad för modell en telefon var på bild, så tänkte försöka med en annan. Vad för telefon modell är...
Med Tele2 så visas inte VoLTE ikon, även om man har VoLTE aktiverat. Kolla istället om det står 4G+/4G vid signalstyrkan när du gör ett samtal....
I know. Tänkte bara också att jag inte heller har en Samsung enhet. Så det är nog inte enheten som är problemet :)
I o med att det bara är 1 månad, så hade jag nog faktiskt tagit detta abonnemang om man är intresserad av S10. Du tjänar fortfarande över 2.5k...
Ja, jag såg en S6:a som en av syrrans vänner har, och på den kunde man se inbränningar av tangentbordet när skärmen var vit
Den ger dig dock ett val, som är o gå till fots. Skulle ta 3 dagar och 9 timmar enligt bilden
Den visar bara att man ska ta båt :)
Jag kan bara säga att jag upplever samma sak om jag slår på VoLTE på min Xiaomi telefon dock så har jag Tele2, väljer jag att inte ha VoLTE så går...
Beklagar. Btw, någon annan än jag som fått 3 enkäter med samma frågor? [IMG] Fått totalt 12 enkäter idag, men samma fråga/frågor på flera...
Too slow, @R3b0rn har redan postad det högre upp :)
Jag kör med beta version av Google appen, men min är ändå på svenska, så det har inte med beta version o göra
Jag skulle vilja säga att så länge du inte åker i pölar, så ser jag inte något problem, så länge det inte regnar
Jag undrar om de tänker ha en inställning för om man vill köra 90 eller 60hz
Märkligt, men okej
En Redmi Note 7 kanske skulle passa han? Även om den inte finns med på den där listan, så skulle jag bli väldigt förvånad om inte den klarar av...
Om man ger en bra felbeskrivning och säga att det är intermittent så tar nog Inet en längre tid
Jag skulle nog skicka in datorn igen med tanke på ditt problem
hmm... märkligt
De andra dagarna, när den inte frusit, har du haft kontrollen i då också?
Hade du xbox kontrollen i när den frös?
I den bemärkelsen nej, men om de går i konkurs, vilket de har hänt att appar gör, så har man alltid haft en tid efter att kunna spara ner/hämta...
Efter en krasch brukar det bara vara o öppna appen igen utan att något försvunnit. En app kan också krascha på iPhone och samma sak där, bara o...
Nja, det är bara två olika ord enligt mig i detta fall. I o med att du kan se sakerna på båda telefonerna, är datan också säkerhetskopierad....
Jag skulle tippa på att man skapar ett konto i Nimbus appen, och att den syncar själv automatiskt Jag använder Googles säkerhetskopiering, vilket...
Jag tror mer på att batteriet börjar bli slitet och ett slitet batteri = "batteridränage" som egentligen inte är det, utan mer att batteriet har...
ah, trodde det var 495 nu efter att de höjt priset, men jag skulle nog ändå byta det officiellt om man ska byta batteri
Jag skulle rekommendera dig att installera Google Keep på din iPhone, det är Googles motsvarighet till Apple Anteckningar. Den syncar med ditt...
Tar lika lång tid i en officiell Apple Store butik, alltså de 3 egna butikerna Apple har i Sverige. Och då får man ett officiellt batteri och inte...
Inte helt. Många av inställningarna och apparna återställs även med Android, men den det är upp till apputvecklaren om de vill att även appdata,...
Bara en vänlig fråga. Har du testat med någon annan operatörer? Tänker vad är det som håller kvar dig med Tele2 när nätet där du rör dig...
Intressant. Jag trodde att detta problem inte fanns längre, då jag själv inte upplevt detta sedan smartphones blev mainstream. Jag kommer ihåg när...
Självklart inte. Om man har valmöjligheten att om man påpekat det till sin operatör och det fortfarande inte förbättras skulle jag rekommendera...
Nej, jag säger bara vad jag upplevt. Ja, jag har också varit på ställen där nätet varit nere/segt, men att säga att det inte finns någonstans är...
Jag har varit på ställen där kapacitet i nätet absolut har varit bra. Jag har också varit på ställen där kapaciteten inte har varit bra. Det är...
Man ska ALDRIG ladda ett svullet batteri, särskilt inte om det gäller en telefon! Sluta använda telefonen och skicka in den på garanti
På de sätt de har marknadsfört så har de inte gjort något fel. De har bara sagt att de har samma/likadan täckning. De har inte sagt något om...
Bromma, Stockholm, vid ett Valborgsfirande, OnePlus 3 3G [IMG] 4G+ [IMG] [IMG] Masten kan det vara 200 meter? [IMG] Edit: Den masten tillhör...
Jo, men du skrev falsk marknadsföring och kapacitet. Jag har då aldrig sett de marknadsföra att de har samma kapacitet som t.ex. Telia, så jag...