Separera namn med ett kommatecken.
Sålde en iPhone 17 Pro till @msandstedt Trevlig att ha att göra med. Tydlig kommunikation och återkoppling. Rekommenderas för bekymmersfria affärer.
SÅLDA till @m1cke
SÅLD till @msandstedt
Yes
Noterat.
Avslutar onsdag kväll.
Tack, noterat.
Nej och det går att lägga till.
Säljes då jag går tillbaks till Android. iPhone, Flolabs och TechWoven är i absolut nyskick utan spår av användning. Laddad varsamt och aldrig...
Inköpt av mig på Telia 25-09-2025. I absolut nyskick utan spår av användning. Suttit i case sedan de plockades ur lådan. Endast använt plupparna...
Safari har inget att göra med Aftonbladets app. Skaffa en app för att blockera reklam till Safari och läs Aftonbladet där istället så slipper du...
Abonnemanget går enkelt att säga upp via mina sidor. Klarna erbjuder inte räntefri avbetalning vad jag vet.
Avslutar och lägger ut på annan sida.
Såld till @rince0r
PM
Endast testad, nyskick komplett med tillbehör. 300kr jag bjuder på brevporto. [ATTACH] [ATTACH]
Köpt 6 oktober 2025 av mig hos Refurbed, Premium. Dvs helt ny! Kvitto ingår. 100% batterihälsa och i absolut nyskick utan synliga spår av...
Upplevde inte detta på mitt.
Såld till @Tannupannu
Tack. Såg nu att jag hade fått bud via PM på 300kr av @Tannupannu
Endast testat, helt nytt. 400kr eller högstbjudande. Jag bjuder på brevporto. [ATTACH]
Jag håller med, det är överlag bra men varför har dom inte gjort det svart även på kanten? Oavsett om man har skal eller ej så lyser innehållet...
Visst sparar du ytterligare på batteriet genom att begränsa laddningen. Så vist ska alternativet finns.
Folk är så fokuserade på att inte ladda till 100%, det är inte det som skadar batteriet. Utan att låta det gå konstant under 20% eller tömma det helt.
Hur jag ska ha det? Det skrev jag tydligt. Det fina är att vi gör precis det som blir bäst för var och en av oss.
Precis, alla vill inte binda sig i 2 år och föredrar att betala telefonen kontakt.
Apple har lager i samtliga av sina butiker! Köp från rätt ställen eller acceptera månaders leveranstid.
Sålde ett skärmskydd till @Kalme snabb och väl genomför affär. Rekommenderas.
SÅLD till @Kalme
Obruten förpackning. 150kr Jag står för brevporto. [ATTACH]
Betydligt bättre processade bilder i JPEG/HIEC. Större sensor och högre MP för telefoto. Föredrar 4X över 5X. Selfiekameran är bättre och mer...
Flolab såld till @keweetech
SÅLD till @Harald Granqvist
Noterat. Avslutar imorgon så att jag hinner lämna in i tid.
Det går bra, Flolabs finns kvar.
Har liknande, Det är buggar i iOS 26, tyvärr.
Den går till 100% då och då för kalibrering. Helt normalt och står förklarat av Apple under laddning.
ESR sålt till @carlssonn
Absolut!