Separera namn med ett kommatecken.
Köpte en router av mig. Trevlig och pålitlig köpare som har mina varmaste rekommendationer.
Stå på dig. Inte första gången jag hör att Samsung anser sig stå över den lagen, så det gäller att inte bara acceptera vad de säger vid en första...
Det finns ingenting i distansavtalslagen som säger att varan måste vara felfri för att få ångra köpet, så det kan de inte neka dig. Att däremot be...
Ber om ursäkt för den sega korrespondensen. Grabben är på lan över helgen och jag har fått ställa upp som ansvarig vuxen. Vi kan ta det vidare i PM.
Det skulle väl kunna gå bra. Får kolla vad frakten landar på bara.
[ATTACH] Hittade den. Hade inte ens tagit av skyddsplasten ovanpå. En fyrahundring är väl kanske rimligt.
Hittade kartongen så jag kan bekräfta att det är den modellen, men då vi precis flyttat vet jag inte i vilken flyttkartong själva routern ligger....
Har en TP-Link Archer MR200, tror jag det är. Knappt använd och nerpackad då det blev fiber istället en gång i tiden. Om det är av intresse så kan...
Gjorde en bytesaffär med Alucard via posten. Gick hur bra som helst. Trevlig, pålitlig och snabb kontakt. Mina varmaste rekommendationer!
Affär gjord med @Alucard.
Jag bor i Mellerud, så det är ju tyvärr lite för långt för personligt möte i så fall. Men det går ju alltid att skicka. Jag ska tänka lite på...
Det var ett fint paket. Låt mig fnula lite på saken. Var bor du någonstans?
Det kan jag fundera på. Vad är det för spel till den? Hur är skicket?
Har en ROG Ally X i toppskick som jag har lite svårt att komma överens med rent ergonomiskt, och som kanske borde hitta en ny ägare. Tänkte kolla...
Okej, tack för svaret.
Ålder på routern? Finns kvitto? Inköpsställe (om annat än Telenor)?
Har du någon aning om hur det fungerar med garantiärenden om det skulle bli aktuellt? Låter fläkten mycket på denna under belastning?
Har en god vän i Sthlm som ska sälja sin G16 i toppskick, om även den modellen skulle vara av intresse. Tror det är en 2024.
Hur gammal är den? Har du några bilder?
Bytte surfplatta med Maskinen. Bra kontakt, snabbt, trevligt och som beskrivet. Mina varmaste rekommendationer!
Kan bara hålla med!
Tänkte köra vidare med denna, men pallar inte med iPadOS/iOS längre. En styck iPad Mini 6, wifi-modellen på 256 GB, bytes mot Android-platta av...
Även om jag vore ute efter en ny platta så hade jag letat efter något till en tredjedel av priset.
14k respektive 16k på Inet. Fortfarande tokdyrt dock.
S10+ börjar på 14k och Ultra på 16k. https://www.inet.se/kampanj/9431/samsung-galaxy-tab-s10-lanseringserbjudande Det... är ju ganska saftigt.
Använder endast Brave på samtliga enheter, vare sig det är Windows, Linux, Android eller iOS.
Nu ska jag inte spåra ur tråden, men jag pratar främst om att förstå hur det faktiskt fungerar med "payment options", eftersom Google är otroligt...
Du är inte ensam om att tycka att allt det här är totalt genomkrångligt. Har själv haft stora problem med att förstå uppsättningen av allting, och...
Halloj! Jovisst, kan även sälja för att köpa en annan platta sen. Runt 4k eller något sådant, kanske. Finns i Mellerud för upphämtning, eller så...
Har en iPad Mini 6, wifi-modellen på 256 GB (Space gray) i toppskick som jag är intresserad av att byta bort mot en Android-platta. Är mycket...
När är den köpt, finns kvitto? Du har inte upplevt någon tillstymmelse till drifting eller så?
Tänker mig runt 4300. Upphämtning i Mellerud, annars + frakt efter önskemål.
Har en iPad Mini 6 i mycket fint skick, till synes helt utan anmärkningar. 256 GB, wifi, rymdgrå med smart foolio (några mindre märken efter...
Jag har inga som helst problem med battriet på min.
Vanliga S23. Underbart format, bra kamera, fantastisk skärm, starka högtalare, och framför allt väldigt lätt. Mycket snäll mot handen och handleden.
Den finns i Mellerud, upphämtning går bra. Annars kan den skickas, så klart. Säljer den mest för att jag ogillar Apple, skarpt, och för att den...
Möjligen intresserad. Ska jämföra storlekar först bara. Återkommer.
Har en iPad Mini 6 som jag överväger att göra mig av med. 256 GB wifi med smart foolio, eller vad Apples sånt skydd heter. Rymdgrå. Toppskick på...
Ger dessvärre ganska dåligt resultat.
Tyvärr inte. Saknar inställningen. Men tack i alla fall. Får överleva tills vidare! :)