Separera namn med ett kommatecken.
Önskar rabatt på. Amazon om någon har
LIDL15 15%
Tack Ja priset sjönk lite till idag med samma kod, andvände refunder med för lite caschback. Provade med klarnas app igår men de fungerade ju...
Jag kunde inte komma vidare i kassan så gick inte beställa kunde inte signera med namk id. Men nu testade jag på samsungs app istället och då gick...
Pratade med samsung nyss å de kunde inte hjälpa mig trots de inte fungerade att lägga beställning på deras hemsida igår kväll. idag är priset...
Suck nu är jag riktigt bitter. Försökte logga in för hallon abonumanget på bank id men fick bara upp fel att de inte gick. Sedan att jag skulle...
Tack hittade hör på forumet man kan köpa deras projektor för 1900 istället för 9900 så de blir en sådan med Bästa forumet detta
Gäller de även ultra? Väntar på 00 slaget ifall de dyker upp nå mer innan jag beställer den Redigerat, .De fungerade. Supertack för tipset.
Hur lyckades du få mer priset så för projektorn?
Tack Ja hallon ger 3000 man kan säga upp. Men tror inte de går de få ner den mer nu. Men inväntar 00 slaget ifall
Tack Ja den har exynos, tycker inte den är seg eller något sådant. Väldigt nöjd med de än och den mobilen jag har haft längst tid Men känns som...
Tack för tipset, kollade deras live å sparade koden. Men trodde inte de gav mer än jag hade. Så tack igen. Valde du samsung care 3 mån fri? Vet...
Funderar på att byta upp mig från min s22 ultra. Är jättenöjd med den fortfarande och allt fungerar bra ännu. Byter främst för att få bättre...
Jag chattade med samsung. De har räntefritt i 12 månader nu. Sedan var de ränta. Sist jag bytte var de räntefritt även vid 36mån. Så riktigt synd...
Någon som har rabattkod för samsung shop på en s25 ultra? Mecenta/vivillaägare eller någon annan kod
Gick det smidigt att säga upp abonnemanget på hallon? Vet du om man fortfarande kan välja klarna med ränte fri avbetalning. Valde de när jag...
Svärmor ska byta mobil, Så hjälper henne att kolla lite. Jag har senaste gångerna köpt direkt från Samsung då de blivit billigast. Så kollade...
Helt plötsligt slutade min urtavla med foton att visas. De var bara svart Har provat återställa klockan och installerat den igen. Men när jag gör...
Någon som har tips på mobilhållare till bilen helst att sätta i fläkten eller hållare till cd ej sugpropp. Är de trådlös laddning är de ett...
Just köpt min klocka watch 4 på rean nu. Fyndade den för 1290 tyckte de var ett bra pris. Men nu undrar jag om det går att installera...
knepigt är det upp till oss att kontakta de för att skicka in den?
Ni som beställt från samsung och ska byta in mobil. Fick ni returlåda? Har inte fått varken mejl eller info om hur den ska skickas in.
Köpte clear wiew skydd från samsung. Men blev besviken då fönstret fram var öppet. Trodde det skulle vara typ plast över fönstret.
Någon som rekomenderar något av dessa två? Spigen, coopter.
Jag behöver dock ha mitt körkort då jag är ute med bilen. Men har giltigt ykb kort å gamla pass, körkort hemma
Äntligen plingade det till och jag får leverans i morgon. kan sambon ta emot? Någon som vet om de ringer innan?
Ringde igen till supporten och de sade att dhl kommer å hämtar upp ikväll men jag valde postnord kom på de sedan Beställde skal till som jag...
Ringde samsung igen och hon sade att de skickad i morgon. Och kunde heller inte svara på varför några redan fått sina. Inte heller varför jag...
Finns de nån chans att få mobilen vinröd 512gib innan helgen av Samsung när det står behandlas ännu på min order ändå fick jag besked i chatten...
Jag skrev i chatten jag ville ångra/säga upp och fick sedan det bekräftat på mejl
Idag kom mitt fello abonumang. Kan man chatta med de å säga upp de? Tycker sånt är pinsamnt om de frågar varför osv
Glömde bilden
De funka!!! Går det göra något så inte all data försvinner i mobilen?
Så svarde de mig.
Ja jag har 512 och har haft de hela tiden. Står på kartongen med. Samsung håller på att kollar och de tyckte också det var knepigt. Beställde...
Tycker jag letar massa å inte hittat något
Så var den beställd. Kunde välja räntefritt via klarna i 36 månader. Men jag fick inget bekräftelsenejl från samsung eller ser något på min...
Suck hur kan man ändra till räntefri delbetalning? Det ser ut så här i ladan och kan bara välja klarna
Någon mer som kunde välja 36 mån räntefritt från samsung?
Åhh vad bra. Men konstigt det bara står 24 månader räntefritt. Var du tvungen att genomföra köpet innan du kunde välja betalningen? Överväger...