Separera namn med ett kommatecken.
har ni noterat att om man installerar voice search-apkn så kan du prata in vilken låt du vill som har ett engelskt namn och google visar...
Hänt två gånger nu att wifin dör och det inte går att stänga av den. Alltså I status fönstret så är wifi grönt och den reagerar inte när man...
död åt apndroid?
min visar att greenwich ligger på +2 hehe... det kan väl ändå inte stämma
960 är standard idag för webbar :)
nån annan som märkt att när man pratat i en 20 min nånting så börjar det låta burkigt, lite som om högtalaren är spräckt. Mysko!
skulle inte hålla andan :) verkar vara för vibrant? Tror dom an någon anledning har värre problem än oss, antagligen för att de befinner sig på...
det där med betalapps är skumt som tusan, för kör du hacket så du kommer åt betalapps så verkar det gå utmärkt att betala för appsen. Det där med...
grejen är att han hade 3g-täckning, men den kopplade ner för honom ändå hela tiden. Vi får stämpa det som att han har fått ett måndags-ex helt...
jag stör mig på att inte meddelandefältet visas i mobilen. Där har jag ju vanligtvis hela agendan eller det mail som ligger till grund för mötet,...
jönköping, mitt i smeten
...ägare i telefon och j****r vad han svor över denna nalle. Under samtalet som varade i 10 min bröts det 4 (!) gånger. Han hade testat allt....
Ja det är ett alternativ, men dom är en bra bit billigare måste jag säga. Jag har inga stora problem nu. Kör alltid 3g och stänger av datatrafiken...
startade om och det försvann... mystiskt
set and save behövs inte. Tryck på bilden så får du en crop-ruta som du kan förstora
När jag ska ringa vissa nummer säger den "Samtal skickades inte" och så blir det inget samtal. Vad är detta för spök?
sedan jag började använda apndroid för att stänga av datatrafiken hela tiden utom när den ska användas så har batteritiden blivit utan anmärkning,...
Köpte nått som heter copter på expert Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Min nalle laggade som f*n med laggfixet fram tills igår då den magiskt har auto lagat sig. Återstår att komma på vad som hände. Jag har fiddlat...
Vilken firmware har ni som har problem? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
inget gnäll alls på att vita ytor får extremt fula färgskiftningar över hela skärmen???!
ok jag har inte vågat uppgradera den ännu faktiskt. Lite läskigt när den redan gjort en massa grejer under skalet som jag inte begriper. Men...
hur upplever ni bildkvaliten? Jag slet av min efter bara två dagar. Här har man gått och pröjsat 5 laxar för denna fantastiska bildkvalite och så...
Om du har firmware JM2 eller senare (om det finns nån) så funkar det. Men ställer du den på automatisk så väljer den (förvisso väldigt...
Whei nu har jag inte läst denna tråden på några dagar så jag hoppas inte jag frågar något som redan står här. Om jag gör en system-reset, wipar...
är la bara att stänga av timeouten då och visa en svart bild, antar jag. Så himla svårt kan det ju inte vara :)
går det? coolt
det jag kan notera är att den officiella indikatorn ofta inte är överens med 3e-part widgets om hur mycket batteri det är kvar. När den officiella...
undra om inte det ska gå förresten? eller om det var i någon av de alternativa browsrarna. Det går ju inte att byta ut browsern i iphone så i det...
läste inte allt förresten. Om den dör så där så tycker jag det låter skumt. Lämna in skiten tycker jag. Jag har ALDRIG haft ett sånt problem.
Jag labbar för fullt med en app som heter Tasker (kostar pengar men finns i 7 dagars trial). Denna är en specialare som låter dig ställa in allt...
stämmer i starkt solsken kan man se igenom den. Skrivits om det på forum. Men det är inget som stör.
om den kopplar ner, pröva att stänga av den automatiska väljaren mellan 2g och 3g. Välj ett av dom. Det verkar som om den ibland kopplar ner vid...
köpte Copters skärmskydd på 199 kr. Värdelöst. Tyvärr är det med stor sannolikhet samma material som zagges. Skyddet som sådant är jättebra men på...
hela iden med att flöda om texten är ju att du ska slippa sidskrolla hela tiden. Touchkänslan är den samma på android och iphone, det är...
vet du om det går att slå av knapplåset villkorat? Tycker det är irriterande att behöva swipe-to-unlock när den sitter i laddaren. Då är man ju...
whoa bilspecifika hållare? fan va ballt. Men det verkar som att man för göra viss åverkan på panelen eller? Vill ju helst inte sabba...
jo men det ska la va grobianglas på äpplomobilen? samma som i nya galaxyn
antar att det säger mer om utgångshastigheten än på telefonen som sådan. Med rätt fart, typ i en cyklon, kan ett grässtrå penetrera en bräda (såg...
grejen är att jag har en lucka på panelen i bilen som går att ha öppen under körning. Den är perfekt för att ha en hållare i. Ger dessutom...