Separera namn med ett kommatecken.
Tråkigt att vänta en månad. Men wtf. Nu är den betald. Bara att vänta då det är luren jag vill ha. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Dessvärre inte men traditionellt sett är dustin svårslagna på leveranstider. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Betalningen är nu genomförd Dustin home har nu mottagit din betalning. Din order kommer att skickas så snart som möjligt. Artikelnr. Benämning...
Sådana har jag i min stora kamera. Möjligt det kan sitta sådana i mobilen också. Vet att vissa mobiler har haft två lägen på kamerans fokus,...
Android kan göras lättare eftersom man kan bygga om det. :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Min sambo har både arc och iPhone 4 (fick via jobbet). Hon föredrar arc:en och använder aldrig iPhonen. Vissa saker är roliga på iPhonen men jag...
Sitter en solenoid som styr fokuseringsglaset. När denna tappar spänning återgår fokusglaset i sin viloposition och då kan ett klickande höras. Så...
arcen framstår ju som liten på den där bilden :D Haha, tanten kommer bli ägd med sin telefon. När får jag min?! :D
Får reklam om "Gun Bros" och nya saker de vill man ska köpa. Överväger att dumpa det spelet pga reklam. Kommer också i notifylist. // A
Prova något av ovanstående.
Nu är det en funktion som efterfrågas - inte kvalitén på produkten.
Finns tydligen en eu och en us-standard för pluggen. Teknikmagasinet säljer tillbehör för att vända dessa vice versa. Kostar ett några tior. Om...
Såg på ebay en som sålde 16GB för $800 och 32GB för $880.
Har en 50D till salu med dubbla batterier och original batterigrepp. Ca 1000 exp. ;) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag tror det är en högst individuell bedömning. Jag kan uppskatta fyrkantighet (Audi Urquattro) och mer "rakt på sak". För mig ger Android en...
Vill minnas att SE vill göra samma på sina nya. Finns kanske en tanke bakom eller så är det en trend. Stör inte mig iaf. Sent from my Nexus S...
Billigt för ett fint objektiv som det där. Grattis.
Kan vara trevligt vid mod/rom med sdkort.
Vi kör 400/600/900 + högre i lab på lte. Förutsatte att de körde lägsta. Har ingen koll på deras frekvenser. //A
Perfekt att folk sågar en produkt de inte sett. Utomordentligt att se prestandasiffror från andra lurar som har likadant chip och veta att den...
Finns fallback till UMTS/HSDPA annars. Dessutom kör de 400MHz i USA på LTE - något vi inte gör här. Dvs - som skrivet - andra frekvenser.
Det där var en så att säga "snabb-hinna-skriva-en-post-innan-göra-fredag-från-jobbet"-post. :D Ja, strömmen menade jag såklart med mitt inlägg....
Spänningen ska vara 500mA vilket ska duga gott för att ladda telefonen hyfsat raskt. Du använder inte en 3:epartskabel från typ Deltaco, typ en...
Tack ska du ha. Nu har jag inte fotat på ett par månader. Dags att gå ut nu när snön kommer och ta några fantastiska bilder från en snöklädd skog.
Samma teknik nyttjar Hasselblad i sin 200megapixelkamera. 200 megapixel med Hasselblad H4D-200MS - Fotosidan
Nexus S Xperia arc Xperia play Xperia neo Xperia pro Xperia mini + pro Xperia ray Xperia active Samsung Galaxy S2 (enligt Samsungs uttalande på...
Problemet med billigare objektiv är att deras minsta bländare ökar kraftigt vid inzooming. Jag tog en bild (jag har postat tidigare i tråden) på...
@mickej79 Större bländare. Dvs, lägre siffra. Skaffar du dig t.ex 50mm f/1,8 kan du få jäkligt suddig bakgrund om du kör största bländaren. Det...
Aja, bägge räcker för mig. 3G räcker gott och väl. LTE är bara en modernitet folk vill ha för att det finns. Som surfsticka är de nice.. Men i...
Varför finns inte denna lur i lager än? Jag behöver denna igår! :D Uhm.. är jag prylbög? :D // A
SGX535 (samma som iPhone 3GS/4) heter på Atomdatorer Intel GMA600 (samma chip). Detta chip ger lätt 60fps i ett halvgammalt 3D-spel så som t.ex...
Nu ska vi se.. Jag har inte hängt med på ett litet tag här men jag tyckte mig se att folk kritiserade att telefonen saknade LTE-stöd. Kan någon...
Jag tippar lite på att de vill få ut en ny telefon på marknaden först med ICS innan de uppdaterar befintliga. Osäker men jag tror det blir så....
2011-linen kommer få ICS Q1. Fick svar på detta för ca 3 veckor sedan när jag sprang på en bekant figur inom SE. Även fått höra från annat håll....
Inte alls svårt att sälja. Säg att det är en revolution, tar mindre plats och sätt en frukt på enheten så säljer den :) Själv ska jag ha min...
MyMobiler | Remote Display & Input
Om: * 1280x720 * Bra kamera * >1GHz Om ja - då är den i princip redan beställd. Beställde Nexus S:en i samma sekund den kom ut på ebay :D
Som du kanske vet innebär 2.3.x-uppdateringarna från SE mer än vad Google har gjort. Kanske kommer det i samband med detta fixar för diverse...
Såg det men kanske en 2.3.5 på g. Sent from my Nexus S using Tapatalk
http://www.xperiablog.net/2011/10/14/android-2-3-5-heading-to-xperia-devices-in-november/#comments Sent from my Nexus S using Tapatalk