Separera namn med ett kommatecken.
Allt handlar om vad det är du söker i en mobil. Men det bästa är som sagt att känna på mobilen själv och se vad du själv gillar dom. Sent from my...
ENORM skillnad på garanti och reklamationsrätt. Bevisbördan ligger på dig som konsument efter 6 månader när det kommer till lagen. Innan dess så...
Nu har man fått en ENORM ifåne freak att gå och köpa sig en Arc :) trodde aldrig han skulle byta från ifåne men när han såg hur snabbt allt flyter...
Ellet så är det så enkelt som att någon trodde han hade reggat sig med det användarnamnet du har och som få provat med några olika lösenord som...
Dubbelpost
Finns en bugg i 2.3 som gör att CPU ibland inte går ned till 100 utan fastnar på typ 256 eller något liknande ibland och det drännerar ju...
Antar att det är som på Arc och där går det att pilla bort det men inget som jag skulle rekommendera. Själv kör jag med det som satt på plus det...
Om du menar skärmskydd så bör du sätta på det som följde med telefonen. Det som sitter på från fabrik är mer splitterskydd än skärmskydd även om...
Visst om det bara funnits en operatör som använt en typ av utrustning och landet varit platt så hade du kunnat få fram ett snitt. Men eftersom så...
Ja men bara för att dom kommer förbi operatörslåset så innebär det inte att bootloadern kan låsas upp. Personligen tveksam till hur mycket energi...
Hur långt är ett snöre? Det en person tycker är bra kan en annan tycka är dåligt. Så länge som du kan ringa utan att det bryts och kvalitén är bra...
Om den är låst till en operatör så kommer du INTE att kunna låsa upp bootloadern. Spelar ingen roll att du kan låsa upp sim låset för bootloadern...
Precis och vi vet alla hur illa det är med barn som är understimulerade och det måste ju vara likadant med mobiler. Sent from my Xperia Arc using...
Ni använder era telefoner för dåligt. Håller batteriet mer än en dag så får ni prata och surfa mer :) Sent from my Xperia Arc using Tapatalk
För att du överhuvudtaget skall kunna jämföra med en annan mobil så måste du köra samma program på den mobilen för att få ett referens värde. Om...
Ladda hem mobile signal widget från market så ser du mer exakt vad du har för styrka Sent from my Xperia Arc using Tapatalk
Eftersom det är tre som är värst när det kommer till branding så gör det inte speciellt mycket skulle jag tro :p Sent from my Xperia Arc using...
Ifånen skulle oxå gå i tre delar. Men den stora skillnaden blir att ifånens tre delar kan du ALDRIG få ihop till en fungerande telefon igen. Sent...
Du om någon borde ju vara stressad. Både hinna med att svara på ALLA inlägg här på forumet, jobba, prata i telefon och spela på dom. Eller så har...
Men om du håller den upp och ner som elpapo beskrev så trillar den garanterat ut lätt om du inte håller i den.... Sent from my Xperia Arc using...
Provat att ge din telefon ett fast ip i routern? Kan vara så enkelt så att det löser ditt problem. Sent from my LT15i using Tapatalk
Du glömde att Arco även har NFC som tydligen är stort och fungerar i Japan.
Ifåne är ju byggt av inkompetenta, för inkompetenta så vet man inte vad man gör så tycker man säkert att det är bättre Sent from my Xperia Arc...
Det mest normala är att Anovo inte klarar av någonting. Allt är normalt eller så är det kunden som själv förstört telefonen. Min funkar i alla...
Dom ligger "begravda" en bit in i mapparna. Android/Android-SDK/Extras/Google och där hittar man mappen USB_Driver där filen skall placeras. Inte...
GAAAAA!!!! Får snart frispel på detta. När jag skall installera drivrutinen från SE så börjar det så bra. Den står och tänker ett tag med...
Du vet väl att ondska kommer i två former? Det ena är D-Link och det andra är en tom ölflaska :)
Ladda hem wifi analyzer till din Arc och kolla så det inte ligger fler nätverk på samma kanal. Sedan så skulle jag rekommendera dig att välja en...
Rent logiskt så bör ju Nexus få den innan. Man vore trevligt om SE kunde överraska oss och släppa den till Arc innan.
Kommer testa att låta min vara i säkert läge så snart den är full laddad så får man se om det är någon app som jag installerat som drar ström från...
Inte för att det är till så mycket hjälp men skulle tro att det är någon inställning eller liknande hos dig. För när jag använder den inbyggda...
Den syncar ju mot den kalendern som du valt typ Gmails eller liknande. Så nog måste den allt uppdatera med jämna mellanrum.
Vad jag kan se så finns det ingen som sagt att du ljuger gällande din info. Däremot kanske tråden blivit lite väl mycket OT med det är en annan...
När du är inne och redigerar kontakten så trycker du på meny knappen. Då får då upp en knapp där det står slå ihop och när du tryckt på den så...
Enligt vad som är sagt så skulle väl inte SIM låsta telefoner få upplåst bootloader. Men kan iofs ha fel men ganska säker på att det var så.
Det är ingen std widget utan en som du måste laddat hem från Market. Så vet du inte vad det är så har du förmodligen inte tankat hem den.
Får upp samma resultat som dom på min Telia inköpta telefon så då bör det inte vara några problem med att låsa upp den.
Och då löser du det precis som jag beskrev att du skulle göra.
Är du helt säker på det? Om jag inte minns fel så har som kvar sitt gsm samarbete med telenor eller vilka det nu var på vissa sträckor i Norrland...
Prova att ladda hem wifi analyzer och se vad du får för signal styrka på ditt trådlösa. Tänk oxå på att det kan vara lite problem om du lagt ditt...