Separera namn med ett kommatecken.
Det är bra att du informerar. Såklart. jag fick känslan av att du inte kontaktat supporten och därav den bistra tonen. Sorry. Hoppas det löser sig...
Tänker att du kan ha schema för fokus så slipper du göra nåt alls sen (om du har fasta arbetstider då)
Tips är att du gör ett fokus-läge som blockerar samtal på numret. Lättare att växla fram och tillbaka då
Håller helt med! Den som ligger i gamla Linköping är trevlig. Mer som en gammal butik från förr, tänk pippi långstrump-känslan
Såg ingen varningstext!!
Okej. Har inte förstått det innan att det beter sig så. ändå skumt att inte alla har samma problem
Jag bor där det finns två fysiska butiker. Livsfarligt !
Jag tror inte det är så enkelt. Jag tror det finns algoritmer just i samtal som anpassar sig till omgivningen, som du då inte kan dra nytta av vid...
Telia verkar sluta med avgiftsfri delbetalning [ATTACH]
Troligen så blockerar korten oavsett den trådlösa laddningen
Läter fullkomligt osannolikt att sparad surf skulle försvinna för du ska få ett nytt simkort. prata med support istället för oss
Min laddare och telefon använder sig av MagSafe, och då även mitt skal (iPhone) Jag har aldrig sett en plånbok med kort som samtidigt kan ladda...
Vad menar du? Finns en uppsjö med modeller. Har en framför mig just nu[ATTACH]
Nä såklart. Den lös ju upp så pass att man i vissa situationer inte ens hann att se andra bilar innan det var för sent Typ kurviga småvägar
Samma läge för mig. tror faktiskt jag oftare blev blinkad på med förra bilen utan aktiva system, för då hade jag en ramp som var rejält stark i...
Allt är skit! Avgå :P:P
Har du en sån bil? många moderna har helljus på vid mörker även vid möte. det är dessa tillfällen jag syftar på LED MATRIX till exempel
min "take" på bländande helljus är iaf följande: Bilar du möter har i ALLA tider tydligt släckt helljus och dämpat belysning. Idag så ser du inte...
Dom har ju trots allt utfört ett arbete du bad om :cool:
Jag märker inte av detta. Oklart varför ljusen är starkare, ja, men dom lyser sällan mot mina ögon. Man får ju ge fasen i att titta rakt in i...
Ja se på tusan. Rengjorde och fenomenet försvann. Tack
Min iPhones kamera gillade inte att fota alla ljus och reflektioner :eek: Värdelöst dåligt faktiskt
Om du ändå skulle vara med ett unikt fel så rättar ju inte Apple, eller annan app-tillverkare, något dom inte känner till är fel. Du får hoppas...
Ja men då återstår bara en sak för dig om du vill lösa ett problem. Ominstallera
Antingen får du ominstallera om telefonen eller Du har en skada/skydd i vägen för ljusmätningen eller Du har vid flera tillfällen sänkt ljuset...
Har aldrig märkt något av dina problem Tror inte jag rört ljusstyrkan på flera månader. Den är verkligen automatiskt
[ATTACH] Svengelska deluxe jag fick till svar
Jag har 26.2 release candidate nu
Oh happy days kom på att nu kan jag ju tweaka Spotifys EQ igen i appen. Förr när jag BT-streamade till bilen blev det kaos med EQ pga baslådor...
Annars du besök en mobil försäljare [ATTACH]
Ja beskrivningen är total. dom borde nog ha dragit med klyschan hög lön med!
[ATTACH] Ja en sån chans får man ju inte missa. Måste va legit o_O
Konstigt. Jag har både pratat i telefon och använt mitt fiber. Funkar fint. Det enda var bilens 4G (Tesla) som la av
Åh vad jag älskade min SE W800i Första för mig vettiga walkman, och första vettiga kameran
Telai fiber fungerar hemma, och telefonen fungerar. Men Teslas eget internet funkade inte förut, tror dom kör Telia
Samma här (ja Ericsson då) Nokia har jag bara haft 8210, fastnade aldrig för Nokia
Jag är inte expert på skärmar, men på ditt andra tips så står det ”15W laddning” I den prisklassen tycker jag skärmen ska kunna ladda din laptop...
Hade jag köpt nya och inte är nöjd hade jag troligen returnerat Det är troligen många år man ska vara nöjd
Jag har inte provat det inbyggda i min C4. Men alla menyer osv har ju lirat fint iaf så förväntar mig att det funkar
Det känns lite som att det ändå borde finnas en rimlig inställning så din nya tv funkar utan att köpa en separat mediaspelare