Separera namn med ett kommatecken.
Jag har idag en HTC Desire men har precis fått en Samsung Galaxy S II på jobbet. Jag vill på enklast möjliga sätt föra över alla kontakter, SMS,...
UPDATE! Klickandet har nu försvunnit och kameran fungerar igen. Konstigt. Jag gjorde ingenting medvetet.
Ringde HTC och snubben som svarade sade att det med allra största sannolikhet är ett hårdvaruproblem och att den behöver skickas in för...
Jag märkte idag att min kamera inte kan fokusera längre. Den fattar inte hur man gör helt enkelt. Detta med stock-ROM.
Jag rekommenderar JuiceDefender oavsett om du använder CM eller inte. Du kan dock inte klocka CPU:n med det utan ROM med stöd för det. (CM har...
Av en händelse så började min kamera fungera av sig själv igen. Jag har inte haft problem med den på ett tag nu. Ändrade ingenting.
Av en ren jävla slump hittade jag ditt inlägg när jag skulle skapa en tråd om precis samma sak. Det är exakt samma här. När skärmen är avstängd...
Jag har också samma problem och efter att ha googlat ett antal gånger verkar det som om det kan vara problem med hårdvaran. Jag märkte att...