Separera namn med ett kommatecken.
Ni som har den nu, hur verkar den vara?
Bump 1 och sänker en aning. Nytt pris 1700kr med frakt
Och nu hittade jag detta: Touch ID Sensor itself is tied to the unique logic board in each iPhone 5S and the fingerprint data is stored on the A7...
Då var jag ner och eftersom ena glasbiten längst ner på bakskalet är trasigt så gäller ingen garanti på telefonen. Så det blir att kolla runt om...
Blir att knalla ner på lokala Tre butiken imorgon och lämna in den,får man en utbytesenhet av Apple så är det kanon..
Gjorde en återställning nu och det är samma skit,lämna in den till Tre som den är bunden till så får man väl vänta flera veckor.Ska ändå byta...
Återställde den när jag fick den och la in en säkerhetskopia som jag hade tidigare. Men gör en återställning imorgon så får vi se.
Provade det precis men samma fel. Men tack för svaret
SÅLD
Har precis fått hem en 5s,uppdaterad till senaste.. Jag får inte touch id att funka alls. När jag väljer "lägg till fingeravtryck" så hinner jag...
S4 (i-9505)
Sista, 2100kr
1500kr med frakt
Bump
2300kr
Vit och ny S3 https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=112306
Fick mitt idag, mkt skönare att hålla i nu.. Snyggt som fan också.
Såld...
Såld
Telefon funnen........ Radera
Hade skrivit fel inköpsdatum tidigare,ändrat till rätt nu=2014
[img] [img]
Då provar vi en sista sväng här,sen blir det blocket. 2000kr med rek
I9505 16Gb,Svarta modellen och olåst. Kommer med kartong,laddare,headset,usb-kabel,extended batterikit från Anker(5000Mah) kvitto från Bazula...
Bumpili bump.. Skickar även med ett oanvänt Anker extended batteri. 5000mah om jag inte minns fel. ---------2350kr ----------
Ja den har bara legat på bordet i 2 veckor nu och samlat damm,kör med iPhone 5 istället.
I9505 16Gb,Svarta modellen och olåst. Kommer med kartong,laddare,headset,usb-kabel,kvitto från Bazula inköpt den 14/4-2013= Nyskick....
Säljer en Galaxy S4(GT-i9505) 16Gb,Svarta modellen och olåst. Kommer med kartong,laddare,headset,usb-kabel,kvitto från Bazula inköpt den...
http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=galaxy+s4+camera&isNewKw=1&_pgn=1&epp=24&_sacat=43304&cnm=Cell+Phones+%26+Accessories+-+Replacement+Parts+%26+Too...
Nån som har tips på bra batteri som håller bättre än originalbatteriet, helst inte extended då det bygger på så mkt . Skickat från min GT-I9505...
Tack för snabb betalning för Z1 Compact.
Såld Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Bumpelibump1 Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Nu var det ett tag sen jag hade en V,men minns jag inte fel så var den som en dammsugare jämfört med min Z1 compact. Z1 Compact via Tapatalk
Verkar var svårt att hitta nån i sverige som säljer detta,mytrendyphone säljer Nillkin men har inga på lager. Jag köpte från denna säljare:...
Slängde in klipp på datorn och kollade, 30 fps på både 720&1080.
Jag köpte original dockan från denna säljare på ebay http://www.ebay.co.uk/sch/talklinesales/m.html Då det är från England så går det fort. Z1...
Det var inte menat till dig personligen,har du inget skyddsskal att använda ihop med skyddet? Så borde det se och kännas bättre. Z1 Compact via...
Har också Nillkin,den lilla minikanten runt displayen är inget som jag märker av. Såvida man inte är påtänd och måste tvångsmässigt dra tummen...