Separera namn med ett kommatecken.
Varit hos grannen och fikat. Säger han känner som har Samsung Galaxy A33 så ordnade zoom-möte med han där visade och beskrev vad som fanns i den....
Galaxy A33 5G finns inte som modellarkiv, sår får skiva om det är. Har fått den som present! Dom sa att jag kan byta den till vad som helst, är...
Hej Yoko666! Oj, missade dig! Var denna saken jag undrade över. Han har internet hemma med wifi. Nu e ja inte hos längre så kan kolla upp det.
Tack! Trodde det skulle gå, men var inte säker. Måste beretta. Sa till han att ja kunde kolla upp hur det fungerar, men han sa det måste göras NU!...
Har fråga om google nest mini och min pappa. Han ha alltid varit informerat av fakta, läsa böcker, tidningar (t ex Världens Historia), surfa på...
Har fått strul med min Xiaomi Redmi Note 10 Pro. Ibland när man ringer slocknar mobilen, blir helt svart. Går dock att prata i den. Ibland blir...
Tack så mycket! Trodde inte var någon större skillnad, men att det fanns något man skulle tänka på. Det jag skall tänka på är att köpa sådan som...
Söker hjälp för är väldigt förtjust i den och allt skall fungera. Har en laddare Sony Quick Charger UCH10, men har doch lyckats göra mig av med...
En släkting till mig vill ha en kalender till sin mobil, men där är är en sak han skulle vilja ha som vi inte hittar. Kanske kan få hjälp. Han...