Separera namn med ett kommatecken.
tack det låter vettigt. Ska kolla upp det.
Hej, ett tag sedan jag gjorde nått i Android men nu har jag fått i uppdrag att skapa en app för en större tidning och dom vill ha en app som är...
Hej, Har du hittat någon till att programmera din vaktbolags app? Är du villig till att betala för detta jobb? Jag programmerar appar till Android...
tack ända men det blev lite mycket nytt med Eclipse och macintosh. Jag går tilbaka till windows igen. Varför göra det svårt för sig själv? :p
Det viste sig at jag hadde lagt inn laget en "DocumentBuilder builder" för sen att skriva "builder.reset();" builder.reset() var tydligen inte...
Hej, Jag har skiftat till mac från windows och forsöker få det hela till att fungera igen men har fått lite problem med eclipse. När jag...
Hej, min Widget har fått stora problem i Froyo. Jag har just börjat titta på det och det ser ut som om det är min XML Doom Parser som är...
Finns det nån som har lykkas fixa en emulator med X10 minis specs? Jag har forsökt ändra skärmstorleken på emulatorn till minien's skärmstorlek...
Ja. Jag ska fixa språket på hemsidan men må då ha hjälp av min flickvän och hon har aldrig tid / lyst. Jag själv är normann och skriver svenska...
Ok ska titta lite på dette. Jag vill jättegärna lägga inn flera färgval och tänkta mig från början att det skulle vara som i Snowstorm där man...
Takk för att du testat tkarki. Tycker det är lite konstigt att du inte får nån vindstyrke. Kuling ska se ut så här: [IMG] Prova gärna lite...
Hej, Nu är min widget "Kuling" redo för Market. Den samlar vinddata från SMHI's kustobservationer och är i första hand tilltänkt surfare,...
Hei, Jag har forsökt använda afzkl sin kod men av nån anledning blir filen som lastas ned några kilobyte mindre än originalen och blir därmed...
Hej Jag vill gärna låta min app lasta ner skins i form av zip-filer från min server. Zip-filene ska sparas i en mapp på SD-kortet. Vilken metod...
Här är ColorPickerDialog från API Demos. Den är vel ok men det saknar jo svart och vit i skalaene. Färgene blir skrikiga i denna versjonen och det...
Det löste sig. Jag endret i manifestet slik att det nu er min preference-activity som starter programmet. Nu fungerer det att debugga. :) Vet...
Hej, Hur kan man debugga en widget i Eclipse med min HTC Hero? Jag vet hur det fungerar att debugga en normal app men en widget startar jo inte...
takk for hjälpen jhil. Nå har jeg lyckats behandle min php-skapade xml vid hjelp av DOM, som du föreslog. Det fungerade til slut. Takk också...
Hei, Jeg har mycket grunnleggande kunnskaper i php, html, mysql, java, xml och lite till. Har två frågor: 1. Jeg holder på med en liten...
Jag provade denne men blev besviken. Det finnes bara möjlighet att spela inn två spår medan iPhone-appen har fyra. Håppas det kommer nån bättre...