Separera namn med ett kommatecken.
Det är så att jag tappar anslutning när jag just kollar youtube och netflix. innan den tappar anslutningen så fastnar bilden och plattan blir seg....
Jag har tänkt och köpa en platta då jag inte är vid datorn så mycket. När jag surfar så blir det mest från mobilen (Note2) Men nu har jag tänkt o...
Det är så att jag har problem med när jag får samtal och ringer samtal. Jag hör knappt något ljud det gör inte personen jag ringer till heller....
Det är så att jag uppdaterade min note 2 jag uppdaterade till- officiella som släpptes för ett par dagar sedan. Men nu idag första gången sen...
Är jävligt sugen på köra GTA och tänkte mig en PS3 skulle sitta fint nu i denna höst/vinter. Så någon som säljer PS3? Helst i Stockholm, men om...
Jag kan ha typ 90% batteri sen kan jag låta mobilen vila i några timmar då är det typ 50% batteri. Vad tror ni problemet är? Har haft den i ca 3...
Det är så att det är dags att byta telefon har haft min ZTE Blade sen början av 2011. Jag har inte haft problem med Bladen tycker allt har rullat...
Säljer min helt nya Gamo PT-80 Har skjutit ca 30skott med den, så den är helt ny. Jag kan även byta mot något roligt så kom med bud. Den finns...
Har skaffat mig en Sgs2 och jag undrar hur jag kan göra den till svenska? Den är köpt i utlandet så kommer det funka att göra till svenska?
En polare har ARC S nästan helt ny köpt för ca 1,5månad sedan. Och nu undrar han vad ni har och byta med. Den är köpt från Tele2 kontant så tror...
Tja har en HTC Legend som jag inte använder. Jag skulle vilja sälja den eller byta mot något annat roligt. Kom med bud. Den är i bra skick....
Någon som säljer en ratt till xbox eller en pc ratt?
Blev sugen på en arc s vill ha den billigt kostar 2790 på affär hellt ny så jag tänkte jag får billigare här på swedroid.
Okej efter skaffat ny mobil så tänkte att sälja ZTE Blade´n. Den är hellt fräsh ingen repa på skärmen dock en liten prick typ färgen som gått...
Är sugen på en tab kan byta mot en HTC Wildfire och pengar om den är riktigt bra. Så kom med förslag. Krav inte mindren 7tum GB spelar inte...
Hej,säljer mitt luftgevär som jag haft i några månader. Den är sparsam använd och har skjutit Ca 40 50skott. Det är en sån här: Luftgevär i...
Bytes mot något kul som sgs2 iPhone4 eller nått i den stillen. Kan även sälja den. bud. Så kom med förslag. Bilder på jackan...
Vill köpa en iphone 4 pris runt 1000 du får med även ZTE Blade eller en HTC Wildfire. Fär på iphone spelar inte stor roll inte heller GB behövs...
Hej säljer en stroboskop hellt ny oöpnnad så oanvänd. finns i sthlm annars kan köparen stå för frakt. BUD. Det är en sån...
Letar efter en billig Co2 pistol kaliber 4.5 om någon säljer på en annan sida så är det bara skicka sidan.
ska colcka upp min zte blade har GSF 19 mennar asså höja upp mhz sen till hur mycket ska jag göra så de blir perkeft vill inte fucka mobilen
ska lägga in room på en galaxy 5 har aldrig gjort det tidagare på samsungen bara på zte blade och jag undrar om det är samma sak man ska göra som...
Jag ska lägga in rom på en samsung galaxy 5 men är inte säker som jag ska göra som jag gjorde på min blade är det samma sak man ska göra ladda ner...
nån som säljer en mini amp behöver inte vara lepai bara den drivs av 12V helst STHLM
Säljer min HTC Wildfire sparsamt använd tillbehör finns kvar. Så lägg era bud. finns i STHLM.
byter min zte blade mott bätre mobil eller nån tab kan ge pengar mellanåt så kom med förslag. info: ZTE BLADE som är använd i ca 6 månader den...
Säljer min ZTE BLADE som är använd i ca 6 månader den är sparsamt använd jag har lagt in romen GSF 17 och den är ganska stabil flyter bätren en...
Tänkte sälja min ZTE som är använd i ca 6 mån och den är sparsamt använd och jag har lagt in romen GSF 17 har kvitto garanti med alla tilbehör...
Sen jag lagt in ny room GSF har den slutat vibrera vid sms nån annan som haft har samma prob hur kan man fixa?
Jag fick en xperia arc av en kompis som han inte använde och den va satelitspärad och den är fotfarande spärrad nån som vet va problemet är kan...
Jag la in ginger stir fry i min mobil idag och sen har jag haft problem när jag ska starta den. Den där android gubben kommer sen snurrar den nått...
Säljs den fotfarande för 999kr hoss Telia? Letat men ej hittat
Vet att det finns säkert trådar men kanske inte vissa är upptaderade så jag öpnnar en ny. Jag är rikitg noob så ni vet. Tänkte lägga in en...
var kan jag se vad folk har skrıvıt om zte skate asso sjelva folket som har köpt mobılen ınte sjelva zte. och varför fınns det ıngen kategorı der...
Hej jag undrar om non kan roota 2st zte blade mot nogon hundrıng? jag vıll ha den stabılaste och sennaste romen kan ınte so mkt om det derfor...
Jag är inte i sverige och surfar med wifi och deras ip har blockerad vissa hemmsidor och jag kan inte komma in hur ska jag komma in i sidorna...
Var kan jag skaffa mig en bra gps som funkar hellt ok för bladen och jag vill ha en som e gratis. På *** kan jag ladda ner program som kostar...
Har problem med min kamera när jag ska sätta på den så kommer denna text KamerafelDet går inte att ansluta till kameran. hur kan jag fixa den?