Separera namn med ett kommatecken.
du har rätt, första inlägget redigerat, mod ta bort tråden!
roligt
MOD TA BORT DENNA TRÅD TACK!
Det kan vara att inte laddat ner zip filen fullständigt, eller att det blivit korrupt zip, prova att ladda ner det igen, ta bort den gmal från...
Tjena tjena, Som vissa i Hero samt Liquid delen i det här forumet vet, så har jag läckt en del under min android tid från både HTC och Acer. Så...
Skulle ni kunna göra en dump av system och boot.img's? För utvecklingssyfte ;)
Nja när man utelämnar PVT defconfig som krävs för att boota kerneln (komplimerat och testat att boota) så känns det som att Acer kör ett litet...
Kernel sourcen kommer inte hjälpa oss mycket i att få en fungerande aosp 2.x i Liquiden. däremot kommer kernel kunna optimeras och patchas för...
Wipe på dalvik måste göras, annars blir det FC'n, jag har haft det i 2 dagar nu utan en enda FC...
testat "More Locale2" ?
Laddas ner hör plus lite mer info: [LÄNK]
Någon som vill byta sin Milestone mot en HTC Hero vit + 58€ (via paypal)? Alla tillbehör följer med plus kvitto och de 6 månaderna som är kvar...
fick klartecken att släppa det :)
Läs mer här: http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=1873
visst skicka ett pm så får man den...
@ TheNano - Jag har den :) kan läcka den här på ett villkor, om den inte postas utanför swedroid pga att jag inte vill förlora min källa. @ nixxz...
Den mellanlandar i Leipzig I tyskland först, fick min idag, skickades igår runt 5 tiden
Funkar inte än, ska försöka jobba fram en S-OFF spl från min källa för er tattoo ägare ;) så ni får root snart
Det enda som ska göras är att en boot.img ska bootas, alltså inget flash etc, jag håller på med en s.k. SuperBoot.
Jag är för nuvarande en HTC Hero "dev". Jobbar på Heron:s 2.0 ROM Tyckte att det verkade lite tråkigt på Tattoo fronten så jag ska försöka fixa...
Yes :)
Ett alternativ är ju att kontakta någon som man känner i USA eller Storbrit. och ber denna att ta emot packetet, packa om det i något mindre...
bale irani hastam
Gjorde en överföring till bankkontot så jag kan betala med kort. Hittaer nämligen ingen paypal express knapp på eXpansys.
Riktigt nära nu! Lite till och så skaffar jag Liquiden och kan börja producera! tack till SwedBear för sin generösa donation!
Menar du shapewriter appen?
Jag har en massa saker på gång men det är otroligt svårt att testa utan en Liquid. Jag har inga direkta planer på att jobba med Maxisma utan har...
Av vad jag kan se i den Dragon leak jag har så är Dragon samma sak som Passion fast för China Mobile, då den innehåller kinesiskt keyboard, och en...
Tack för donationerna! kommer närmre målet nu :)
Kollade lite i dumpen idag, den innehåller inte HTC_IME utan den kinesiska varianten HTC_CIME. Verkar som att ROMet är för en kinesisk android...
Jag har inte heller tänkt att porta Nexus, utan göra en AOSP 2.0 (eventuellt 2.1 när det kommer) för Liquid. Nexus ska Maxisma ta hand om.
Jag har postat ett inlägg där med. Jag kommer förmodligen jobba tillsammans med Maxisma, har redan talat med honom lite om det här. Jag kommer...
Jag är för närvarande utvecklare för HTC Hero på HTCPedia.com och är med i MoDaCo chef team. Jag har kommit fram till att jag ska börja utveckla...
Kör på liquid the väntar goda saker för den inom snar framtid ;)
Kan meddela till alla nyfikna att Espresso läcka vi har fått är väldigt instabil och därför jobbar vi nog mer med att porta över frameworken och...
Köpte en vit, hörde så mycket fint om teflonbehandligen på baksidan, efter att ha känt och sett den bruna Hero'n är jag helt klart missnöjd över...
http://www.skal-man.se/Shop/Index.php?sArtModelId=HTC74H0139302M Varsågod :)
Inte samma build som min, jag har byggt på den senaste leaken, som gjordes 24/11.
Följ tråden här istället: LÄNK Denna länk gäller: http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=1448
Lägg orginal recovery imagen i sd kortet och skriv i kommandotolken: fastboot boot recovery.img adb shell flash_image recovery...