Separera namn med ett kommatecken.
Fin, men ett jävla överpris skulle jag säga. Inte värd mer än 165-175k. Diesel är ju dyrare att skatta osv med väl...?
Länken funkar inte. Men jag håller med dig till fullo. Jag började reagera på detta redan när det skulle hållas debatt för flera år sedan i SVT...
leolulz; Denna lär köra ifrån det mesta. Är till salu tydligen...;) http://www.garaget.org/?car=272010
Hahaha :) Skickat från min Sony Z1 via Tapatalk
Brukar väl vara efter kl. 18 när Posten hämtat/tömt?
Tänder till? Det vet jag inte. Men fattar inte varför man ska slänga runt med ordet påtänd som syftas på en person som tar narkotikaklassade...
Gratulerar! Skickat från min Sony Z1 via Tapatalk
Haha... Fan vilket svagt sinnestillstånd jag måste varit i när jag postade. Såklart inte, du har helt rätt. Men någon som kör Nova och 4.4 som...
Nope, har börjat redan lite lätt. Men som sagt, jaga din dröm helt klart! Men kolla upp noga innan om hur det funkar och speciellt vilka jobb...
Haha :) Jag var inte riktigt lika smart som du med mina studier, så måste ta tag i dom först för att känna att jag har en realistisk chans att...
http://www.cic.gc.ca/english/immigrate/ Låter som en idé. Både Nya Zeeland och Australien har ju långa listor på yrken som dom söker. Kolla...
Vill inte paja din dröm, förstår dig till en viss del och helt klart grymt land du siktar in dig på. Men det är inte så lätt att få stanna i...
Varsågod
Noterade att det är avsevärt mörkare där nav bar tidigare var svart. Nu med transparensen i Kitkat syns det tydligt... Är det någon som upplevt...
VnVlHuxgkes
Okej, kodus till att du löste dina problem och inte grät ut här och ordbajsade som så många andra här. Gött att du är nöjd nu!
Eos95; kanske är intresserad? Pimpa till Fården lite ;) [SPOILER]
Fan vad gött! :) Hoppas han kommer tillbaka, kan vara dom mest spännande timmarna i Swedroids liv när det var fikaerbjudanden, reg. nr och...
Okej, skumt med lacksläpp bara sådär. Fan vad synd på storleken...men jag måste köpa nya däck o grejer, inte värt det. Du lär få sålt dom för...
Absolut. Tror du kommer bli toknöjd, speciellt om du då är nöjd med din Nexus 7. Brukar dyka upp Nexus 5or här i forumet rätt ofta tycker jag...
Ålesund påverkar minnet? Falkenbergs FF! Äntligen i allsvenskan :p [IMG] Nu lär du inte glömma det, oavsett var du är på kurs :innocent:
Haha, wat? Jag håller inte på IFK.
Ah fan, det kan man ju! Hade lätt siktat in mig på en Nexus 5 om jag vore du TS. Bättre telefon lär du inte hitta för dom pengarna.
Om du kan välja bort den vita färgen så kan du få en Nexus 5 för dom pengarna tror jag. Den finns iofs i vitt, men inte så vanlig.
Ok, synd på storleken. Var en blästerfirma som tog 250kr/fälgen förr här har jag för mig. Hade det varit rätt storlek hade jag köpt dom, lämnat...
Lär vara billigare att lämna in dom för blästring och omlackering... Är det 225/45 17" så kan jag köpa dom billigt annars ;)
Måste den vara ny? Annars kan du göra bra fynd här i forumet på en begagnad telefon...
Haha, vet inte om jag gillar svaret för det stämmer lite eller ogillar det för det var drygt mot en kund :) Men fan ta Viaplay då. Dra in på...
Moment 22 över ditt nöje över att se Allsvenskan. Du får nog äta upp att det kostar mer och vara nöjd över att du fick det såpass billigt under...
Kostar c-more 199? Kör på det då. Bara dra ner Hola Unblocker till Chrome/Firefox och välja Sverige. Ingen kanal i Norge som visar allsvenskan då?
Alla playtjänster ligger däromkring så. Viaplay går på 279kr/mån men ska du ha allsvenskan så är det 130kr extra som sagt. Har inte dina päron...
Viaplay och lägg till 130kr/mån så får du allsvenskan, premier league, champions league, nhl, formel 1, golf mm.
Ja man intalar ju sig själv att den nya telefonen man siktat in sig på är bättre, mer spännande osv. Snacka om glorifiering :p Skickat från min...
Köp! Fan vilken trevlig bil. Du hade ju kunnat köra hit och lämna högtalaren och köra tillbaka på 1h ;) Skickat från min Sony Z1 via Tapatalk
Köpte du inte din N5 för bara någon vecka sedan? :O Skickat från min Sony Z1 via Tapatalk
Haha...... Det tråkiga är väl att många okunnigare personer tror på det. Skickat från min Sony Z1 via Tapatalk
Det känns ju som att du vill ha en kul bil, även fast det kostar lite att äga/köra? Handlar ju om vad man prioriterar. Tycker man det är kul...
Okej, ja du lär ju få räkna med 1L/milen med den S4an. Säkert 1.2 stadskörning. Men finns ju tonvis med kul bilar för dom pengarna och om man...
leolulz; http://www.blocket.se/horby/Audi_S4_Quattro_344HK_52324452.htm?ca=20&w=3
Ingen kombi igen alltså?