Separera namn med ett kommatecken.
Yes. Därför detta fallet har berört mig sen det inträffade Maj 2014.
känner samtliga inblandade
Men det finns ett fall i Arboga också. En kvinna som misstänks för mord på bl.a sin man. Kanske det du tänkte på? :)
Halmstad :(
Yes! Inte hunnit svarat bara. Bevakar en mordrättegång idag.
Kul :)
Självklart :D
Jadu, allt började i December 2016 (närmare bestämt, min födelsedag 29:e dec). Jag fick pengar av familj och vänner, som tillsammans med mina egna...
Kan du berätta mer om den samt lite bilder i PM kanske, samt ett pris? :)
Min blir nog G5 eller P2? :)
@Psicosis För närvarande har jag en "konflikt" med Net on Net (som uppstod nu på kvällen) som jag måste lösa först :)
Inte gjort det ännu. Sambon vill välja ut en också innan vi beställer igen ;)
Persika är himmelskt! :o
Japp [emoji5] Såg dina bilder på G5:an...satan så snygg den är!
Yes. Netonnet & Resurs hade inga problem med att leverera telefonen i mitt namn, eftersom sambon godkände det med sitt mobila bankid, men enligt...
Ska ringa om en stund :)
Sambon står på det. Hon är purfärsk i såna sammanhang!
Faktura. Kreditkollen blev godkänd, eftersom jag fick "Tack för din order"
Jag la en order igår kväll ju, G5 med Fastpris 15 GB...340:-....den har haft status mottagen sen dess, men märkte för ett tag sen att ordern är...
Tror att kanske Netonnet-metoden är påkommen och åtgärdad :(
Du tog inte plusmodellen va?
@220volt Jag föll för trycket :D Moto G5 haha...för jag tänker...ångerrätt har man ju alltid enligt lag om inte Tele2-uppsägningarna funkar för er :D
DET hade jag missat dock, helt underbart! Tack som fan @dannejanne :)
iPhone 7 Plus - Halmstad den 1/5-2017 [IMG] [IMG]
Inte superseg telefon då? [emoji846]
Sugen på en G4 Plus för 39:- [emoji23]
Jag väntar med spänning på upplösningen i Netonnet-maffians bravader [emoji846] Sen är jag på!
Just därför jag vill till Tokyo! Uppleva kultur [emoji846]
Sjukt bra bild! Därför jag älskar 7 Plus [emoji846]
Då blev det grillning idag [emoji846] Man får bara ha elgrill på balkongen dock!
Jag var 17 år gammal när vi var där. Är 32 idag. Det var när Spanien fortfarande hade sin egen valuta, pesetas (?) och alöt var galet billigt. Nog...
När vi var på Teneriffa för ett antal år sedan, så upplevde jag värmen som behagligare. Inte så fuktig & kvävande som här. Mycket skönt [emoji108]
Nu så [emoji23] Tack Fy fan, 30 grader [emoji41]
Kan man inte multi-quota på tapatalk?
Förstår det ☹️
Samma här. Älskar regn, blixtar & dunder!
Sorry, hade för mej att du bott här innan men nu flyttat [emoji23] Sorry! Tack & lov bjuder ju Halmstad på mycket oväder på sommaren [emoji846]
Just ja, bor inte du typ runt Halmstad ännu?
Du förklarar det på bästa sätt! Du får en "like" för detta inlägg, även om jag inte rent tekniskt kan trycka like i denna tråd :D
Växt upp i trähus :) På Vallås. Borta vid kyrkan där. Ren pest sommartid. Tack å lov är ju HFAB´s lägenheter byggda i betong till största delen,...