Separera namn med ett kommatecken.
Hej säljer min samsung galaxy s21 ultra som jag fick i present Mobilen är sparsamt använd och grymt fin skick(finns små små märken efter skalet...
Hej jag köper gärna pixel 3 XL 128 GB Helst helt ny eller använd i nyskick Skicka PM om ni har något alla förslag är välkomna Mvh Robin
Hej Tänkte kolla om någon är sugen på att byta mot min huawei mate 20 pro Mobilen är i absolut nyskick använd några dagar bara (sparsamt) Jag...
återställde mobilen och hade glömt säkerhetskopiera mina sms :/ kan man få tillbaka dom på något sätt ?
Säljer helt nya tangentbord och mus CM Storm Devastator - MS2K & MB24 USB 2.0, 800~2000 DPI, Nordic, Custom membrane, Anti-slide, Blue LED...
någon som har 32GB eller 64Gb minneskort till salu? helst nytt :)
Vill köpa ett Minneskort som passar eller fungerar bra med 4K video :) några tips eller det ni har testad ? :) Tack i förhand :)
hej är det någon som har använt eller testat ett Samsung Skärmskydd ? rekommenderar ni att skaffa ett sådant skärmskydd ? tacksam för alla svar...
hej har vi något kamera-tråd här i forumen ? eller något som handlar om Android fotografi ? :) visste inte vart jag skulle skriva så jag skrev...
Hej :) Ni som har skaffat Note 3, Är ni nöjda med den ? hur är Kameran ? Prestanda ? Batteritiden ? blir den varm under användningen ?...
http://www.phonearena.com/news/Update-brings-improvement-to-rear-snapper-on-Sony-Xperia-Z1_id48689#2- kameran funkar perfekt och tar grymma...
Hej jag tänkte skaffa mig en ny mobil, jag är osäker om jag ska köpa Z1 eller Note 3, Vad tycker ni ? vad är bra och vad är dålig Tacksam för...