Separera namn med ett kommatecken.
Hans inlägg är snäppet värre än android 3.0 och den killen körde google translate på allt Vi vet alla att den går att stänga av Men den...
Nej ganska väntat att det bara skulle bli drabbel
Diabian Ingen i sverige har aldrig förut kunnat testa en SE mobil innan release Eller? Källa på att dom sagt det? Att aktivt ändra kontrast och...
Är väl bara att inte använda det?
Diabian kan du sluta bara droppa randomkommentarer i varje tråd och vara lite aktuell?
Jo har alltid funnits där mr noodles =)
för att dom inte kör via svenska leverantörer ;)
den 31 Får inte säljas innan den 31 enligt själva releasebrevet butiker fått från SE/leverantörer Ska finnas i alla butiker som beställt...
streamar du musik?
Den ska ju vara klart bättre enligt SE så tror nog inte den är dålig Här är lite matnyttigt att läsa för er som är nyfikna förresten...
låter skumt med tanke på vad andra säger Säkert han som hade något roligt installerat som drar batteri ;)
tycker inte jag bylund ;)
Inga tillbehör
självklart Det jag räknar med ;)
inga får utlämnas innan 31 och både arc och play ska finnas i butiker till den 31 är vad jag fått info om nu
Oj vad dåligt test Tycker att kamerorna är lika bra? Färgåtergivningen skiljer det ju ljusår på ^^
Nej Andra generationens snapdragon är snabbare än första och skillnaden vid annat än spel kommer vara ganska minimal Nästa generation med...
what? Länkar det där har jag bommat helt ^^
playreklamerna är helt löjligt bra BLir så lockad
Tycker det här räcker för att visa dig hur fel du har https://swedroid.se/test-av-htc-desire-hd/
Bra val att döpa den till exakt samma sak så att man kommer in i fel tråd lite då och då Ja i april Mitten av verkar det bli mer exakt
Jo Iphone brusade klart mer och var mycket lägre Dubbla micarna gör nog sin skillnad på arcen
Eller beställa från komplett? ;)
10 millimeter eller nåt sånt Finns nog mer exakt info på google
nej Men pga att amd är ati har många fått för sig att nvidia är intel :p
är det inte en lös adapter? Har ju pratats om att det ska följa med
cim följer ju med en l adapter :) Måste pröva mw600 sen med en bra mobil och riktiga lurar för att se Allt under hd 5 serien är ju inte värt...
du kan byta lurar på mw600 Vilka sennheiser förresten?
ja det är det Mw600 heter lösningen
Måste rätta Nvidia gör tegra och desktop och laptop gpuer Intel gör CPUer för datorer och atom cpuer för mindre datorer
Mm Enormt felanvänd term som gör mig praktiskt taget förbannad varje gång jag ser den :@
Intressant att dom klagar på batteritiden då den blivit hyllad där av andra
Eh Iphone är ju lila inomhus Realistiskt?
Brukar finnas något motsvarande android systeminfo till alla plattformar Brukar också funka att ringa företagen ibland
02x DHD är känd för sin pissdåliga kamera Även om jag inte skulle ge o2x mycket mer poäng efter att ha prövat den
För att iPhone=status i vissa kretsar Alltså säger dom det Statusen har däremot minskat enormt de senaste året Bara synd att BMW kör iphone...
Hehe sant Tittade lite snabbt på dessa bilder och tyckte mer än bara bakgrunden var röd Aka musikspelaren och blev lurad ^^ Själv gillar...
ROM funkar ju dock inte att kalla en dators hårddisk eftersom ROM inte går att skriva till ROM är mer minneschippet där bios sparas
Diverse googlingar för ett par år sen Tror k500 i hade en enormt stor mängd ram på 1 eller 2 mb